צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילומי בר מצווה

בר מצווה הוא אירוע חד פעמי בחייו של ילד שמתחיל את חיי הנוער והבגרות. לרוב, בארצנו, מדובר בחלק הראשון של עלייה לתורה, למידה של הכתובים זמן רב ובסוף התפילות והחלק המסורתי מתקיימת חגיגה נחמדה במסעדה הסמוכה לבית הכנסת, באולם או גן אירועים, או לחילופין מתקיימת מסיבה ביום אחר לחברי הילד בלבד. כך או כך , מדובר באירוע בלתי נשכח הן להורים והן לנער המתבגר ושכירת שירותיו של צלם שיתעד את השמחה היא בגדר חובה.

 מה הוא סוג הצילומים בבר מצווה?
נהוג מאוד לצרף תמונה של בעל השמחה העולה לתורה בהזמנה. על כן , רצוי עוד מלפני קיום האירוע להיסגר על צלם שילווה אתכם לאורך האירוע ובכך יביא לידי ביטוי את אומנותו ותוצרי התמונות בצורה הטובה ביותר.  מלבד הצילומים להזמנה כמובן שקיימים הצילומים של הילד העולה לתורה, הפגישה של כל המשפחה, החיבוקים, צילום בני המשפחה השונים, צילום הנער עם משפחתו, צילום הנער קורא דרשות עם הרב, תפיסת זריקת הממתקים וכו´. הצילומים האחרונים שייעשה הצלם יהיו בחלק של האירוע המתלווה לבר המצווה והוא החגיגה עצמה. בין אם היא מתקיימת במסעדה, באולם אירועים סגור, בטבע, או במועדון  , צלם מקצועי ידע כיצד להתמודד עם התאורה הקיימת, האירוע הקיים, האנשים ולהפיק את מיטב התמונות.

כיצד בוחרים צלם לבר מצווה?
כאמור, מדובר באדם שילווה את ילדכם לאורך כל הליך הבר מצווה, לא פחות מהרב שמלמד אותו את הדרשות. על כן רצוי לבחור במישהו שלאחר ראיון מעמיק, בדיקת קורות חייו וניסיונו בצילום בר מצוות – יש לכם קשר וכימיה איתו. הכימיה עם הצלם לא פחות חשובה מהניסיון הממשי שכן צלם שמצלם מהלב יפיק את התוצרים הטובים ביותר .

מפת אתר | צור קשר