צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלם לחינה

חינה הוא אירוע מסורתי שמתקיים טרם החתונה ומפורסם בשמחה שלו, בססגוניות וצבעוניות שלו. מדובר באירוע בו קיימים מגוון מאכלים, בעדה המרוקאית נוהגים להתלבש בבגדים מסורתיים צבעוניים, לעיתים מזמינים רקדנית בטן, יש מוזיקה שמחה והמולה גדולה. בדיוק כמו אירוע החתונה, גם אירוע החינה הוא אירוע שקיים רצון רב לשמר אותו, לזכור אותו ולתעד אותו בכל דרך אפשרית. ניתן כמובן לצלם באופן עצמאי תמונות חובבניות, עם זאת שכירת שירותיו של צלם מקצועי תעניק תוצאה אחרת לגמרי.

השכרת שירותיו של צלם מקצועי לחינה
בימינו לכל אחד יש מצלמה קומפקטית, קטנה וכסופה עם רמה גבוהה מאוד של מגה פיקסלים ואיכות טובה. אז ההנחה הרווחת היא שכל אחד יכול לצלם כל אירוע שהוא. אך מדובר בהנחה מוטעית – צילום הוא אומנות ומקצוע בפני עצמו. מבט שטחי בתמונה חובבנית לעומת תמונה מקצועית מאירוע חינה תוכיח את ההבדלים המשמעותיים בין השניים. צלם מקצועי הוא בעל יכולות טכניות גבוהות כמו כן בעל ניסיון באירועים שונים, אירועי חינה בפרט במקרה שלנו. הניסיון שלו והשקפת עולמו כצלם נותנת לו נקודת מבט שונה מאחרים על האירוע. על כן, התוצאות הן שונות לחלוטין. תוצאות מרשימות מאוד שמעניקות לאירוע החינה את החיות, הססגוניות והשמחה שבו גם בתמונה דוממת.

בחירת צלם לאירוע חינה
קיימים צלמים רבים בשוק הצילום שמציעים את שירותיהם, הן צלמים פרטיים והן צלמים מטעם חברות המתמחות בצילום אירועים למיניהם. חשוב מאוד טרם בחירת צלם לעשות סקר שוק נרחב במסגרתו מבררים מחירים, צלמים שונים, חברות צילום, ניסיון וותק החברה או הצלם. חשוב מאוד להיפגש אישית עם הצלמים לראות שקיימת כימיה שכן היא מרכיב חשוב מאוד בצילום האירוע. צלם שיהיה מחובר ללקוחותיו יצליח לשקף את שמחת אירוע החינה בצורה הטובה ביותר.

מפת אתר | צור קשר