צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלם לבת מצווה בבית

בימינו המודרניים חגיגה של בת מצווה היא נפוצה כמעט כמו חגיגת בר מצווה. קיימות בנות שרוצות להתחבר לשורשים היהודים , להזדהות לבנים ולעלות לתורה כהלכה. בתי כנסת רפורמים מציעים שירותים מעין אלו וכמו כן זרמים אחרים בדת. קיימות בנות שמעדיפות לחגוג את גיל העשרה וההגעה הנפשית לבגרות במסיבת כיתה או מסיבה משפחתית, ארוחת ערב או שילוב של עלייה לתורה וארוחת ערב ומסיבת כיתה, לבנות המזל שביניהן. כדי לתעד אירוע משמח זה נהוג להשכיר את שירותיו של צלם מקצועי.

כיצד לבחור צלם לבת המצווה?
בתכנון של אירוע בת מצווה יש ספקים רבים – תקליטן, קייטרינג, אולם אירועים, חברת הפקות לעיתים וכמובן הבחירה של הצלם. הצלם יאפשר לזיכרונות המתוקים של ערב זה להימשך עם המשפחה ובת המזל את אירוע בת המצווה לאורך שנים. מדובר בחוויה שלא ניתן לוותר עליה וכאשר היא נעשית בידיים מקצועיות היא תופסת חלק גדול יותר ומוצלח ביותר באירוע. קיימים צלמים שההתמחות שלהם היא צילום אירועים ולקחו חלק באירועי בת מצווה רבים. רצוי מאוד לבחור צלם עם ניסיון, לעיין בפרופוליו שלו ולראות את הניסיון הממשי שלו. כמו כן חשוב מאוד להיות באותו קו מחשבה עם הצלם בכדי שיוכל בעינו האומנותית להוציא את התמונות הטובות ביותר.

צילום בת מצווה לפני, במהלך האירוע ואחרי
צילום בת המצווה בימינו הפך להפקה שלמה. בדיוק כמו שבאירועי חתונה נהוג לעשות תמונות מסורתיות טרם החופה שיכולות להיות משעשעות, גם באירוע בת המצווה נהוג לצלם תמונות סטודיו או תמונות במקומות פתוחים. בתמונות אלה ניתן להשתמש בהזמנה לאירוע בת המצווה או לצלם אותם טרם האירוע בשביל הכיף. צוות הצלמים שלנו יסייע לכם למצוא את הלוקיישן המושלם לצילום ילדתכם ולתת את התוצאות הטובות ביותר הן לפני האירוע הן במהלך האירוע וכמובן בסוף האירוע כאשר הוידאו, הסטילס וכל התמונה מתחברת יחד.

מפת אתר | צור קשר