צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלם ברית

יש רגעים בחיים שלא נזכור, הן מפאת הזיכרון שהולך ונשכח עם השנים והן מפאת גילנו הצעיר שעדיין לא נטמע בתוכו את יכולת הזיכרון. ברית הוא דוגמה קלאסית לכך. ברית הוא אירוע חשוב ומכונן בחייו של כל תינוק. מדובר על מסורת וסמל של היהדות ושייכות לעם היהודי. מבחינה דתית ולאנשי אמונה מדובר בטקס בעל משמעות רבה, וגם הצד החילוני לא מהסס כלל בקיום ברית מילה. במסגרת אירוע זה המוקד הראשי הוא התינוק החדש.

מדוע חשוב לצלם ברית מילה?
צילום של אירוע הברית הוא חשוב מאוד שכן אותו אדם שיגדל להיות גבר ישמח לראות תמונות שלו מהיותו תינוק, מהיום בו עבר אירוע חשוב זה. הצילום של אירוע מסוג זה נותן גם זיכרון מתוק להורים שיכולים להשוות בין הגבר שעומד בפניהם כעת לעומת התינוק הקטן וחסר הישע שהיה לפני 25 שנה. צלם אליו תוכלו להתחבר, צלם שתהיה איתו כימיה, שהמחיר שלו יהיה הוגן, שותק השנים שלו יהיה רב במקצוע, שתיק העבודות שלו ירשים אתכם – יוכל להעניק לכם תמונות מקסימות לאורך שנים רבות שיהוו זיכרון נפלא מאירוע נפלא.

מה חשוב באופן הצילום של ברית?
בניגוד לצילום של חתונות, בר/בת מצוות בהן מושא הצילום מבוגר ויודע לחייך למצלמה ולהגיב בהתאם, תינוק לא מודע לסביבתו. אפשר להגיד שהאירוע של הברית הוא יותר בשביל ההורים מאשר לתינוק כי הוא עדיין לא מבין את מה שמתרחש סביבו, הוא לא יידע להסתכל למצלמה, לחייך או לשלוט על תנועות גופו במודעות. על כן, לצילום של ברית זקוקים לצלם מקצועי ומנוסה שיידע את תחום העבודה של צילומי תינוקות, שיידע מתי לתפוס את המבט, את החיוך, את האהבה בין הילד להוריו. רק צלם עם עין יצירתית ואומנותית יוכל להעניק לכם את התמונות שיהוו את הזיכרונות היפים ביותר.

מפת אתר | צור קשר