צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילומי בוק לבת מצווה

בת מצווה הוא אירוע מרגש מאוד הן לילדה שעוברת משלב הילדות לשלב הבגרות-נערות והן למשפחה ששמחה לראות את הילדה עוברת שלב נוסף בחייה. הרצון לתעד ולשמר את האירוע הזה, לנסות ולשמור על פיסות זיכרון מגיל נפלא זה גם בגיל מאוחר יותר, הוא רב. וכמובן, שבימינו עם הטכנולוגיה המודרנית, יש פיתרון לזה – השכרת שירותיו של צלם לאירוע בת המצווה המרגש.

צילום לבת מצווה וצילומי בוק
החגיגה של אירועים תפסה תאוצה גדולה מאוד בשנים האחרונות וככל שהשנים עוברות החשיבות של האירועים גדלה, האירועים עצמם גדלים ונהיים מאוד מהותיים למשפחה. החשיבות של החגיגה בארצנו שכוחת המלחמות היא גדולה בקרב חתך אוכלוסייה רחב מאוד. כמו בצילומים של הכלה והחתן טרם החתונה התחיל טרנד חדש של צילום כלת המצווה גם היא לפני האירוע המרגש. הצילומים הללו מכונים צילומי בוק וניתן לערוך את הצילומים בכל מקום שהוא. הצילומים מעניקים זיכרון נוסף של תכנון אירוע הבת מצווה והחשיבות שלו ונותנים תמונות יפייפות של הילדה שיכולות לשמש לכל מיני אירועים בעתיד.

לוקיישן לצילום בוק לבת מצווה
צילום של הבת מצווה נעשה כמובן באולם הבת מצווה – בין אם מדובר במסיבה במועדן לכיתה, בארוחת ערב משפחתית במסעדה, או בעלייה לתורה. אך הצילומי בוק ייעשו בלוקיישן אחר. מקום הצילום יכול להיות לבחירתה של בת המצווה והמומלצים ביותר – שדות ירוקים של חמניות שמעניקים את התחושה של ילדות מחד וחופשיות ובגרות מאידך. אזורים טבעיים, נווה צדק ויפו גם הם אזורים נפלאים לצילום, חוף הים, פארק הירקון, ירושלים ועוד. רצוי לעשות סקר שוק מקיף טרם בחירת צלם – לראיין מס´ צלמים, לבדוק את תיק העבודות שלהם והכי חשוב – לראות שיש כימיה. שכן , צלם מקצועי תמיד יוציא תמונות טובות, אבל צלם אירועים מקצועי עם נגיעה רגשית יוציא תמונות עוצרות נשימה.

מפת אתר | צור קשר