צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלם השוואת מחיר

אתם קובעים תאריך לאירוע, ועכשיו נשאר לקבוע את  "כל מה שמסביב".  אנשי מקצוע שונים עומדים לרשותכם על מנת ליצור אירוע מיוחד שכולם זוכרים לטובה, וכדי לשמר את האירוע בזיכרון באופן הטוב ביותר, רצוי להזמין גם שירות לצילום אירועים. רצוי שלא לקרוא לצלם רק על פי המלצות, אם כי מאוד חשובות ההמלצות אשר אומרות כי הצלם אמין, עומד בלוח זמנים, בעל יחסי אנוש טובים ומוכשר. מה שחשוב בעצם זה הסגנון שבו הוא מצלם, ומה לגבי אלבום תמונות דיגיטלי.

איך לבחור צלם לאירוע?
תחום הצילום הוא תחרותי ביותר, והמחירים גולשים למטה בעקבות כך. עם זאת – יש לקחת בחשבון כי צלם שיש לו רזומה ו"שם טוב" בארץ, לא יהסס להציע מחיר גבוה יותר מזה של האחרים, כשידועה לכל התמורה שהולכים לקבל, הרי הצעת המחיר חייבת לכלול את הכל, כולל כל השירותים הנלווים (אם זו חתונה, בר מצווה או בת מצווה – ליווי צמוד לאורך היום) וגם אלבום תמונות, אם מצטרף גם צלם וידאו – מחיר נפרד לצלם הוידיאו (אם יש כוונה בנפרד). רצוי שהצלם יהיה מאזור מגורים הסמוך לשלכם, אחרת תשלמו לו גם על מרחק הנסיעה שנסע עד אליכם. יכול להיות שהמשימה של הצילום אינה דווקא צילום אנשים אלא דברים אחרים (תכשיטים, מאכלים, תיק עבודות) – בחרו צלם שכבר יש לו ניסיון בסוג זה של צילומים.

לעשות לצלם השוואת מחיר
השוואת מחירים בין בעלי מקצוע נהוגה באינטרנט, אולם ישנו חיסרון רב בשיטה – בעוד שאתם יכולים לבחור ישירות צלם שמתאים לכם, השיטה שבה עושים לצלם השוואת מחיר משאירה אתכם ללא שליטה – מיהם אותם צלמים שבתוך המאגר? מי ממליץ עליהם? כך או כך, בדקו את העמוד שלכם דרך האתר ותוכלו לסנן עוד לפני שלב הצעת המחיר. 
מפת אתר | צור קשר