צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלמים חתונה

ישראל היא מדינה קטנה אולם היא מלאה בצלמים בכלל, ובצלמי חתונה בפרט. לא קשה למצוא צלם גם ברגע האחרון במקרה שצריך, אולם העניין הוא לעשות הכנות מוקדמות לבחירת הצלם, שכן אין להקל ראש במי שימצא לידכם יום שלם לצילומי סטודיו או צילום חתן – כלה בטבע, ולאחר מכן ישהה בחיק האירוע שלכם למשל כל היום. תפקידו לא מסתיים שם- עליו להוציא את תצלומי חתונה טובים ביותר שממחישות את האירוע מכל הצדדים שבו – על כן חשוב שהצלם יהיה קל תנועה וקל מזג, כדי להתחבר עם כל האנשים שמוזמנים ומבלי לבלוט בתוך כל האוירה הנעימה.

ההצגה של היום היא שלכם!
אתם בעלי האירוע, אתם מתחתנים, ואתם נשוא ההצגה. אתם אלו שאמורים להיפגש עם הצלם כדי שתוכלו לעצב את תמונת החתונה שלכם, להנחות אותו בדיוק מה אתם מעוניינים לצלם, מתי ואיפה. הצלם יכול לחלוק אתכם ממיטב ניסיונו לגבי לוקיישנים (מיקום גיאוגרפי) לצילום טרום – חתונה, לבחור שעות צילום ביום שבהן הצילום יוצא היפה ביותר וגם לדעת כיצד להעמיד אתכם בכל פריים. עיינו באלבום תמונות דיגיטלי של הצלם או בספרים שלמים שהציב כדוגמה ללקוחות. כך תוכלו להתרשם מעבודתו של הצלם ולקבל תמונה ראשונית של "איך זה הולך להיראות" אצלכם. כבר מהפגישה הראשונה ניתן להבין אם הוא עומד בלוח זמנים ולא מאחר, אדיב ונחמד כפי שנשמע בטלפון ומהו הסגנון הייחודי שלו.

אילו צלמים לחתונה וכמה כדאי לבחור?
בצילום אירועים כמו חתונה, לפעמים אנו זקוקים לא רק לצלם אחד אלא לסוללת צלמים כדי לזכור אירוע חתונה. מלבד סטילס תוכלו לשכור שירותי צילום מגנטים לחתונה – צלם מיוחד עבור כך ידפיס את המגנטים במדפסת קרובה לאולם וכן צילום וידאו שהוא לא פחות חשוב, במיוחד במעמד החופה.
מפת אתר | צור קשר