צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום דיגיטלי לאירוע

פעם, לפני שנים רבות, כדי לקבל תמונה היה צורך בחישובים פיזיקאליים. הצילום היה על פי כך אמנות, והרגע שבו האצבע הונחה על הכפתור ו"סחטה את ההדק" במצלמה תוזמן בתשומת לב חמורה. כיום בעידן הצילום הדיגיטלי, לא רק זאת שכל אחד יכול להיות צלם (מילא התמונה, העריכה אחר כך יכולה לחולל פלאים), אלא שישנם כאלה לרוב. מצד שני, אתם צריכים מישהו חיצוני, שלא קשור לאירוע ויעשה עבודה אובייקטיבית, יעבוד סביב השעון באירוע ויקבל מכם הוראות. מישהו שיודע בדיוק מתי הרגע הנכון לצלם, איך כדאי לצלם  ואת מי.

מחיר של צילום דיגיטלי לאירוע
ההתקדמות בתנאי הצילום בעידן הדיגיטאלי מתבטאת לא רק במקצועיות הצלם, אלא גם במחיר. אם פעם הייתם מסכמים על צלם על כמות הפילם שהיה משקיע בצילום והסכום לתמונות שמפתחים ממנו – הרי שמכל תמונה היית חגיגה שלמה של עותקים גם למי שלא נכח בחגיגה – שלא לדבר על הגדלות למיניהן, ולא הייתה אפשרות לנהל את התמונות שלא דרך הצלם – הכוח (הפילם) היה בידו. כיום הצלם מספק סי.די ללקוחותיו, אמנם ללא היכולת להעתיק כדי שלא לעבור על זכויות יוצרים או לקלקל את פרנסתו חס וחלילה, ואחראי גם לעריכה הגרפית של התמונה. אם יש לכם במשפחה מומחה לתוכנת עריכה של תמונות תוכלו לקצץ אף במחיר עריכת התמונות.

איך לבחור את הצלם הטוב ביותר?
הרבה מהצלמים כישרוניים ובעלי ציוד לצילום מתקדם. העניין הוא למצוא את הצלם שיהיה נינוח באירוע שלך, לא תלוי במצבי רוח ומיומן במה שהוא צריך לעשות, כאילו הינו נוכח כדי לחוש את האוירה הנרקמת אך בלתי נראה. מצד שני, כשהוא מסתובב בין האנשים חשוב שידע "להעמיד" אותם כפי שדרוש לתמונה עם המון סבלנות וחיוך. 
מפת אתר | צור קשר