צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום תערוכות

תערוכה היא אירוע דיי מרגש לאומן המציג. קיימים סוגים רבים ושונים של תערוכות כגון תערוכת יחיד, תערוכה משותפת שמציגה נושא משותף וכוללת עבודות של מס´ אומנים, תערוכות לאומיות, תערוכות פרטיות ועוד. לא פעם מהווה השחקן הישראלי ייצוג רשמי של מדינת ישראל בפן האומנותי בתערוכות שונות. אין ספק שעולם הצילום מהווה חלק בלתי נפרד מעולם התערוכות ועל כן צלמים מקצועיים יוכלו לתת את העבודה הטובה ביותר לצילום של תערוכות.

מה הם הדגשים לצילום תערוכות?
צלם תערוכות יהיה לא פעם צלם שמתמקצע בצילום אירועים. צלם אירועים יודע לתפוס את הפנים של כל המשתתפים, להתמקד בדמויות החשובות באירוע, להתחשב בתאורה, להתמודד עם טכניקות צילום קשות בתנאי תאורה בעייתיים. תערוכות לא פעם יהיו עם תאורה ייחודית שתשטוף למשל פסל במרכז החדר או תאורת רצפה שתפיץ אור על התמונה המוצגת. צילום של תערוכות הוא דיי מאתגר שכן יש ליצור תמונה אומנותית-תיעודית מבלי "לגנוב" את זכויות היוצרים של העבודה המוצגת. צלם תערוכות מקצועי יידע כיצד לתפוס תמונות באירוע התערוכה שיציגו את העבודות, את האווירה במקום, את האנשים והסלבריטאים שלוקחים חלק בתערוכה.

כיצד אבחר צלם תערוכות?
צלם תערוכות כאמור לעיל יהיה על פי רוב צלם אירועים שמתמקצע גם בצילום של תערוכות. חשוב שהוא יעבוד באופן מקצועי, יגיע טרם פתיחת התערוכה ויעשה תמונות לפני ואחרי. כמו כן חשוב שהוא יגיע לפני בכדי להתאים את התאורה למצלמתו, להביא את כל הציוד הטכני הנדרש ולהוציא תמונות מקצועיות. בכדי לבחור צלם לתערוכות חשוב לבדוק את הפורטפוליו, את ניסיון העבר שלו בצילום תערוכות, לבדוק כי יש לו הסמכה מקצועית, האם הוא למד צילום, איזה ציוד הוא משתמש בו והחשוב מכל – האם יש כימיה עם הצלם ויש לו זיקה אומנותית והוא יוכל להעריך את עבודות האומנות שמוצגות בתערוכה ולהציג אותן בכבוד.

מפת אתר | צור קשר