צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

אתרי צילום לחתונה

האם אתם כבר יודעים היכן תצטלמו בשעות הערביים שלפני חתונתכם? במידה ולא תנו לנו להסביר לכם על המקומות בהם תוכלו להצטלם. את התמונות כנראה שתעשו בסביבות הצהריים או אחר הצהריים וייתכן ואלו התמונות הכי יפות והכי מרגשות שיהיו לכם ביחד אי פעם – על כן כדאי לעשות את הכל כמו שצריך וכפי שכתוב בספרים! לבחור צלם טוב, לתפוס מזג אויר מתאים ולהצטלם בלוקיישן שיעזור להנציח את הרגעים הקטנים שלפני החתונה שלכם. הכנו לכם רשימה של כמה אתרי צילום לחתונה אשר עליהם אנו ממליצים בחום.

יפו העתיקה – אולי האתר היפה ביותר והפופולארי ביותר כיום בקרב כל הזוגות שגרים במרכז. ביפו העתיקה תוכלו לצלם מגוון של תמונות מיוחדות המשתלבות בצורה מאוד רומנטית עם העיר ובניינה ובנוסף גם עם הים. השקיעה בנמל יפו היא השקיעה היפה ביותר בישראל – את זה כבר כולם יודעים.

סוזן דלל – נווה צדק היא אחת הפינות הכי יפות בישראל. מעין פנינה קנה ואירופאית בלב תל אביב. הסמטאות של השכונה והאווירה הכללית הם רקע מתאים שמזכיר לכולם שכונות קטנות בספרד.

הכותל המערבי – ללא ספק המקום היותר פופולארי בקרב כל אלו שגרים בירושלים וכל אלו אשר האמונה אצלם דבר מיוחד ובולט. בסמטאות העיר העתיקה תמצאו כמה מקומות ייחודיים נוספים.

גני יהושע – ללא ספא הפארק הפופולארי ביותר. הקרבה שלו למרכז תל אביב והניקיון והסדר המופתי שלו מאפשרים לכם לצלם שם בצורה שקטה, מהירה ויפה.

חוף ים – מה יותר ישראלי מחוף הים? – ללא ספק אחד הפופולאריים ביותר. ניתן להגיע אל חוף הים גם בדרום וגם בצפון – כך שהפתרון מתאים כמעט לכל תושבי ישראל

מפת אתר | צור קשר