צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

למה לא לשכוח צילום אירועים

בעידן שבו כל אחד יכול להפוך לכוכב, כל ילד בר מצווה הוא זמר או כל כוכב ריאליטי הוא אליל הציבור, כל אחד רוצה להיות הכוכב הראשי בסרט שלו, ולספר לעולם וגם לדור ההמשך את הסיפור שלו. התמונות מספרות את העובדות וממחישות את הסיפורים, קושרות את הרגשות של המאזין באירוע שהיה והופכות אותו לחלק ממנו כביכול. כשמדובר בצילום, מדובר על צילום סטילס וצילום וידאו – שניהם עושים את העבודה נאמנה ומסוגלים להעביר את תחושות הרגע. כשנמצאים באירועים פתאום גם כל אחד מהנוכחים הופך לצלם כשהוא מצלם ממכשיר הטלפון שלו, ואז ישנה זמינות גדולה לחומר. במצב הזה בדיוק נוצרת תחרות.

איכות צילום והדפסה
התפתחות טכנולוגית אדירה ביובל האחרון אפשר לנו לצלם את האירוע בעצמנו ואפילו לפעמים גם להוסיף לתמונה אפקטים. אז למה להזמין צילום אירועים? יש מגוון סיבות: הראשונה היא שאתם לא מעוניינים להטריח אף אחד תוך כדי האירוע שלכם ועל חשבון ההנאה שלו. תפקידו של אורח הוא ליהנות באירוע. דבר שני, צלם אירועים הוא בעל מקצוע מיומן שיודע לא רק לתפוס את הרגע, אלא גם להפיק תמונה איכותית מבחינה פיזיקאלית. הוא אחראי לעיבוד התמונה בסטודיו לצילום בהמשך עד להגשתה ללקוח. דבר שלישי הוא שתוכלו להעביר הוראות לצילום כפי שאתם רוצים משום שהצלם מקצועי, הוא ידע לשרת אתכם כדי להגיע לתוצאה הרצויה.

צילום פנים, צילום בבית
כיום, אירועים רבים קורים באוויר הפתוח ולא בתוך מבנים. צלם מזג האויר לא רק שהוא מסתגל למיקום הצילום (פנים או חוץ), הוא חייב להסתגל לתנאי מזג האויר – התאמת חשיפת התמונה לאור הנכון במקום שיצלם תמונות במקום סגור עם תנאי תאורה בלתי משתנים. תצלומי אירועים חובקים את כל אלבום האירוע וחשוב הרושם הראשוני שישאיר אצל הצופים.
מפת אתר | צור קשר