צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

איך בוחרים צלם לחתונה?

לא יודעים איך לבחור צלם לחתונה? ייתכן ונוכל לעזור לכם בזה קצת. במידה ואתם הגעתם לשלב בחירת הצלם לחתונה, כנראה שכבר סגרתם קייטרינג ואולם ואתם בדיוק רוצים לסגור את הצלם והתקליטן לחתונה. שירותי צילום אירועים לא תמיד זוכים ליחס המתאים – הרי בסופו של דבר כל מה שנשאר לכם מהחתונה זה הרבה זיכרונות טובים ומתוקים ולא מעט תמונות שישארו לכם לנצח. גם אורחי החתונה יזכרו בחתונה דרך התמונות.  הכנו לכם כמה טיפים לבחירת הצלם.

חפשו באינטרנט המלצות – תמצאו ברשת האינטרנט מספר רב של המלצות על צלמי חתונות מובילים. תוכלו להיכנס אל אתרי ביקורת ולקבל ביקורות על אותם צלמים.

בקשו המלצות מחברות טובות – שאלו את החברים והחברות שלכם על צלמים מוכרים או טובים שהיו בחתונתכם. לכל מי שיתחתן יש מה לומר על אנשי השירות שלו ולכן תקבלו במהירות ביקורות רבות גם על הצלמים.

אל תשכחו לראות את התמונות – בסופו של דבר אין כמו מראה עיניים – בקשו לראות אלבומי תמונות שצילם והפיק הצלם. תוכלו לראות כך את המוצר הסופי ולהבין מה תקבלו. תראו את זה לעוד אנשים שמבינים עניין. שימו לב שגם הסטילס וגם הוידאו באיכות הרצויה – יש כאלה שעושים סטילס טוב ווידאו רע.

כימיה – הכימיה שלכם עם הצלם ואנשים הכי חשוב. במידה ואתם לא בטוחים שיש לכם כל כך כימיה טובה – אל תלכו על זה. לכל צלם אופי וסגנון שונה – חשוב להתאים את הצלם אליכם ולא ההפך.


מפת אתר | צור קשר