צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

טיפים לבחירת צלם אירועים

שירותי צילום האירועים לא תמיד מקבלים את היחס המתאים והראוי. בדרך כלל בוחרים את הצלם לאירוע ר לאחר שנסגרו הפרטים הכביכול חשובים יותר כמו אולם קייטרינג תקליטן וכו´. קשה לתפוס שמכל נותני השירותים הללו מה שישאר איתנו לאורך שנים רבות אחרי האירוע הם התמונות והסרטים שצולמו על ידי צלם האירוע ואלה למעשה יהוו את הזכרונות העיקריים גם לדורות הבאים. לכן כשבאים לבחור צלם לאירוע יש לשים דגש על בחירה נכונה ושקולה שתכיל את כל הפרמטרים הדרושים ליצירת תוצרת איכותית ומקצועית. הצלמים המציעים את שירותיהם בשוק האירועים הם רבים ומגוונים ובכדי לבחור את הצלם המתאים יש צורך בסקר שוק קצר שיענה על השאלות ויגרום לבחירה ראויה.

בוחרים צלם
ישנם כמה טיפים לבחירת צלם אירועים מוצלח שיכולים לעזור. ראשית ניתן להשתמש ברשת האינטרנט שמשמשת כלי יעיל ונוח לחיפוש ומקיפה  מגוון רב של צלמים. באתרים השונים של הצלמים תוכלו לקרוא המלצות וביקורת וכן מידע על שירותים, מחירים ועוד. נוסף לאינטרנט תוכלו להיעזר בחברים ובני משפחה ולקבל המלצות על צלמים מוכרים ומקצועיים על סמך הניסיון האישי שלהם. תוכלו לקבל חוות דעת מהימנה מאנשים שקרובים אליכם ושאתם סומכים על דעתם וכך לדעת לגבי חולשות ויתרונות של צלמים שונים. לאחר שיש לכם כמה שמות מובילים בקרו אצל הצלם ובקשו לראות את עבודתו. תמונות הסטילס והווידאו צריכים להיות באיכות טובה ובמידה ואתם לא בטוחים תוכלו להתייעץ עם איש מקצוע בנושא.  

באווירה טובה
מלבד ההקפדה על הצד המקצועי חשוב לבחון גם את הכימיה שלכם עם הצלם שהיא אלמנט לא פחות חשוב. הצלם ילווה אתכם במהלך היום גם בשעות שלפני ואחרי האירוע ויהיה נוכח בכל הרגעים החשובים וחשוב שתרגישו בנוח במחציתו. ברגע שמצאתם צלם שהסתדרתם איתו ונוצרה אווירה טובה מרבית הסיכויים שזהו הצלם לאירוע שלכם.
מפת אתר | צור קשר