צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום חתונה השוואת מחיר

לדעתם של רוב האנשים אירוע החתונה הוא אירוע של פעם בחיים. כאשר אנו מתחתנים מתוך אהבה אנו יודעים שזה יהיה לנצח. בתור אירוע של פעם בחיים חשוב מאוד להנציח ולתעד אותו באופן הולם ולשם כך חשוב מאוד לבחור צלם אירועים מקצועי ומנוסה שיידע להפוך כל רגע מיוחד בחתונה שלנו לרגע שייזכר לעד, כך שנוכל לחזור שוב לאלבום החתונה או לסרט הוידיאו ולצפות בו שוב ולהיזכר כל פעם מחדש. צלם חתונות טוב הוא צלם שאנו לא מרגישים אותו במהלך האירוע עצמו, אך הוא אינו מפספס אף רגע חשוב בחתונה. 

טיפים לבחירת צלם חתונות
לפני שבוחרים צלם חתונות חשוב לעשות סקר שוק ולבדוק מהם המחירים המקובלים בשוק, אבל לא על פי המחיר בלבד בוחרים בצלם חתונות. מדובר ממחירה חשובה שאין להקל בה ראש. מומלץ להיפגש עם הצלם לפני שסוגרים איתו ולדרוש לראות תיק עבודות קודמות שלו על מנת שיהיה אפשר להתרשם מהקו האומנותי שלו, ולוודא שהוא אכן לטעמנו. שוק צלמי החתונות מכיל הרבה חובבנים שאין להם הכשרה מקצועית או ניסיון, לכן מומלץ לבקש תעודות או לשאול על מקומות שהצלם עבד בהם בעבר.

מה חשוב לסגור עם צלם החתונות?
לפני האירוע חשוב לקבוע עם הצלם בחוזה את כמות המצלמות ואנשי הצוות שיהיו באירוע. צלם טוב ומקצועי לא ינסה לדחוף לכם בכוח כמות מצלמות מיותרת בעלות נוספת לאירוע שלכם. תוספות כמו מצלמות רחף או כמות גדולה של צלמים כרוכות בתשלום נוסף, וכאשר מדובר באירוע בסדר גודל ממוצע זוהי הוצאה כספית מיותרת. יש לדרוש בחוזה שהצלם עצמו יהיה נוכח באירוע ולא אנשים מטעמו וכמובן את כמות התמונות וסוגי האלבומים שאתם מעוניינים שיעצב עבורכם.
מפת אתר | צור קשר