צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

בחינת מקצועיותו של צלם חתונות

הכנות לחתונה כוללות בעלי מקצוע מסוגים שונים. קייטרינג, תקליטן, תאורן, אנשי בידור שמרקיעים את האירוע ועוד הם החלק שתוצאותיו נמדדות בו- זמנית כבר בזמן האירוע: לאורך האירוע, כל בעלי המקצוע עוסקים בהנעמת זמנם של המוזמנים, למעט הצלם. עבודתו של הצלם נעשית אמנם לאורך כל האירוע ולא תמיד רואים את התוצאה הסופית, אלא אם מדובר בצילום מגנטים לאירועים שמחולקים במהלך האירוע למוזמנים. אלו התמונות שהמוזמנים מקבלים לביתם כמזכרת לעומת תמונות הסטילס המקצועיות שבעלי האירוע מזמינים לצורך קבלת מזכרת לדורות הבאים.

במה אמורה להיות משמעותו של צלם מקצוען לחתונות?
הצלם צריך לדעת להתמודד עם תאורה – האם הצילום נעשה בחוץ או במקום סגור? אם הוא נעשה בחוץ, ישנו תזמון שבו יש קושי לצלם – שעות הצהריים שטופות השמש – אם הצילום נעשה בים למשל ללא הצללה, הצלם ייערך בהתאם. אם הצילום במקום סגור גם אז ישנן מגבלות תאורה – כמו בהופעות רוק. אופיים של תצלומי חתונה יבחר בידי החתן והכלה: אלו יכולות להיות תמונות קלאסיות בשחור-לבן, תמונות צבעוניות בעלות חשיפה ארוכה ותוצאה "מרוחה" או בסגנון של תמונות מבוימות למשל – ובכל סגנון יש לבחור את הצלם המושלם. רצוי לשים דגש על שמלת הכלה שעוצבה בעמל קשה בידי בוגרי קורס עיצוב שמלות כלה וערב.

מקצועיות היא גם אתיקה והתנהגות
דיברתם עם צלם והוא אחר לכם לפגישה? סביר להניח שמדובר כאן בעניין של אופי. תעשו את ה"חושבים" שלכם ומצאו אם כדאי לתלות את כל סדר היום הלחוץ שלכם במישהו שמאחר ליום הגדול של מציאות חייכם. עליו לדעת לדבר יפה כדי לתקשר באופן זורם עם האורחים ולכוון אותם במידת הצורך. כמו כן, אתם רוצים שיצלמו את הדברים שאתם רוצים לזכור – עליהם להיות קשובים לארוע ולהישאר עד לתומו. 

צילום חתונות מקצועי יודע מה אתם רוצים
מי שעוסק בצילום אירועים מקצועי, בוודאי בעל ניסיון קל בתחום – ואם לא, רצוי לבקש מהמקצוענים – אירוע כזה יש רק פעם אחת. צלמי האירוע ידעו לקלוע בדיוק למה שתרצו להזמין מהם, וחשוב לוודא כי עשו זאת כבר בעבר באמצעות תיק עבודות קולע ישר ולעניין.
מפת אתר | צור קשר