צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום אירועים וחתונות

אחת הבחירות המרכזיות ביותר של כל זוג צעיר שעומד להתחתן היא לבחור היכן הם יצטלמו ביום החתונה לפני טקס החופה. ישנם זוגות שמשאירים את ההחלטה הזאת בידי צלם אירועים אולם ישנם גם זוגות שנחושים בדעתם ומעוניינים להצטלם במקום ייחודי ומסוים אשר מחזיק במשמעות אמיתית עבור שני בני הזוג. למשל, להצטלם על רקע המקום בו הכירו או על רקע מקום הבילוי האהוב עליהם, או אפילו צילומים יצירתיים כמו להצטלם תוך כדי קפיצת בנג´י משותפת.

טיפים חשובים ליום הצילום
כנראה שכל מה שתרצו לעשות, מישהו כבר עשה לפניכם, אך האמרה הזאת נכונה עבור כמעט כל תחום בחיים ואין מה להתייאש או להתאכזב. יום הצילומים הוא האירוע הייחודי שלכם למרות הכול והוא חשוב לא פחות מתצלומי חתונה עצמה. על מנת לשרוד את צילומים ולהשאיר גם אנרגיות וכוח להמשך הערב המיוחד חשוב לזכור כמה כללים חשובים.

מה ומתי להצטלם?
עונת הקיץ היא עונת החתונות המועדפת על הזוגות הצעירים בישראל. אף אחד לא רוצה להתחתן בקור של החורף, וכולם פוחדים שהגשם יהרוס להם את היום המאושר. אולם עונת הקיץ עלולה להיות מאוד חמה, וייתכן שדווקא ביום בו החלטתם להתחתן יגע שרב למחוזותינו. לשם כך מומלץ לתכנן את שעות הצילום לזמן שלפני השקיעה, כשיש עדיין אור אך חום השמש כבר עבר את שיאו.

בחירת צלם
צילום אירועים מקצועי הוא אינו עניין לחובבנים, ולכן כאשר באים לבחור צלם חתונות חשוב מאוד להביט בתיק העבודות שלו ולהתרשם שאכן מדובר בצלם מקצועי ומוכשר שמחזיק גם בניסיון הדרוש על מנת לצלם חתונה באופן מקצועי. חשובה גם הכימיה בין הזוג המתחתן לבין הצלם לצורך יצירה של אלבום חתונות מושלם שיזכיר לנו את האירוע שנים רבות.
מפת אתר | צור קשר