צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלמים לאירוע מיוחד

ישנם כל מיני אירועים במהלך חיינו שאנו רוצים שיימשכו לנצח או לפחות שאנו מעוניינים שהזיכרון שלהם יישאר תמיד חי וטרי בראשנו. תפקידו של כל צלם אירועים הוא להעניק לנו את אותם זיכרונות ולייצר עבורנו מזכרות ורסיסי זיכרונות מאותו אירוע, ולהרכיב עבורנו את התמונה השלמה והמלאה מהאירוע כאילו אנו חווים אותו בפעם הראשונה גם במרחק של עשרות שנים מאותו אירוע משמח. למשל, צלמי בר מצווה יוצרים עבורנו זיכרונות שנוכל להראות לבנינו גם בעוד עשרות שנים בהגיעם הם בעצמם לגיל המצוות.

בחירה של צלם אירוע
בין אם אנו מחפשים צלם לברית או בין אם אנחנו מתחתנים ומחפשים צלם חתונות שיתעד עבורנו את היום המאושר, בחירה של צלם אירוע צריכה להיעשות על פי קריטריונים קבועים ומסוימים בכדי להבטיח שבסופו של יום נקבל אלבום תמונות מופלא שיזכיר לנו את האירוע המשמח. חשוב מאוד שבנינו לבין הצלם תהיה כימיה טובה. צלם טוב יודע לקלוע לטעמם של הלקוחות שלו.

כיצד בוחרים צלם אירועים?
כמו כל דבר שבוחרים בחיים אין כמו עדות מיד ראשונה של אדם שאנו סומכים עליו. לכן הדרך הטובה ביותר לבחור צלם אירועים היא דרך המלצות של חברים או קרובי משפחה שעבדו איתו בעבר ויכולים להעיד ממקור ראשון על אופן התנהלותו ומקצועיותו. בנוסף לכך, חשוב מאוד להיפגש עם הצלם לפני שסוגרים איתו חוזה על מנת להתרשם מתיק העבודות שלו. לא פעם אדם שעבר קורס הפקת אירועים לצד לימודי צילום יוכל לתת תפוקה טובה יותר.

היום שאחרי
עבודתו של הצלם לא מסתיימת כאשר האירוע נגמר והמצלמות כבות. אתם אמנם חוזרים לשגרת החיים שלכם אך עבודתו של הצלם נמשכת. כעת עליו לסנן ולברור מאלפי התמונות שצולמו במהלך האירוע את התמונות המובחרות ביותר, לפתח אותם בגדלים וצורות שונות, ולהרכיב עבורכם את המוצר המוגמר שהוא אלבום התמונות הנחשק.
מפת אתר | צור קשר