צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

בחירת תמונה לאירוע

אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל אירוע הוא אלמנט הצילום. ישנם הרבה מאוד חברות העוסקות בצילום אירועים וגם ניתן לשכור צלם אירועים מקצועי במיוחד לאירוע שלכם.כך שבמידה ואתם חוגגים אירוע מיוחד כמו יום הולדת, בר מצווה ואפילו חתונה, צלם אירועים הוא בהחלט משהו שתצטרכו לקחת בחשבון. אחרי האירוע המיוחד שלכם נשארים רק זיכרונות ואין דרך טובה יותר לחיות מחדש את האירוע ולהיזכר בו עוד עשרות שנים מאשר עלעול בדפי אלבום דיגיטאלי מהאירוע שלכם, או אלבום תמונות מעוצב.

מה קורה לאחר האירוע?
הרבה אנשים חושבים שעבודתם של החוגגים נגמרת עם בחירה בצלם האירועים האהוב עליהם, או לכל היותר בתום האירוע אותו הם חוגגים. בפועל בתום האירוע עבודתו של הצלם איננה מסתיימת וכך גם עבודתם של החוגגים. לאחר האירוע מצויים בידי הצלם מאות ואפילו אלפי תמונות, אך לא את כולם ניתן להכניס לתוך אלבום אחד. לכן על בני הזוג בסיום החתונה לעבור על התמונות ולברור מתוכם בעזרתו של הצלם את התמונות שהכי מוצאות חן בעיניהם.

כיצד בוחרים תמונות?
כאמור הצלם מגיש לבני הזוג את הדיסק המכיל את כל התמונות מהאירוע שלהם ותפקידם לשבת יחד ולברור את התמונות. קיימת גם האפשרות להשתמש בתמונות מסוימות ולעשות עליהן כל מיני מניפולציות הקשורות לתחום העיצוב הגרפי באמצעות תוכנת פוטושופ, ולהעלים קמטים או לטשטש אזורים בתמונה.

כיצד בוחרים צלם אירועים
זוגות רבים מתלבטים בשאלה איך בוחרים צלם לחתונה? ובכן, הדרך הטובה ביותר היא לשאול זוגות אחרים שהתחתנו כבר האם הם היו מרוצים מהצלם שלהם, ואפילו להתבונן באלבום החתונה שלהם על מנת להתרשם מאיכויות התמונה ומהכישרון של הצלם. לאחר מכן מומלץ מאוד להשוות מחירי צלמי אירועים באינטרנט.
מפת אתר | צור קשר