צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלם איכותי לאירוע

צלם איכותי לאירוע לא מגיע לבד, או כ"עסקת חבילה" בין החוגגים לאולם האירועים. את הצלם צריך למצוא לבד, ולעמוד על הכישורים שחשובים לכם בצלם. אם אתם אוהבים תצלומי אירועים מיוחדים או סולידיים, תמונות אמנותיות או כאלו שממחישות את הרגע, בשחור או בצבע, עם סמליות או פשוט לתפוס את הרגע – אתם מחליטים מי יהיה הצלם, וכשיש כל כך הרבה צלמים, קשה לבחור את זה שגם יהיה צלם איכותי, ומקצועי כשמדובר לא רק בפריימים, אלא גם בכל מה ש"מסביב". חשיבות בחירת הצלם היא גדולה, ואתם רוצים שלא לפספס פה.

צילומים איכותיים לאירוע
גם אם אתם לא מבינים ממש בתצלומי אירועים, אתם עדיין יכולים לאמץ מספר כללי מפתח לבחירת צלם. צלם טוב ומקצועי הוא זה שיש לו את הציוד הדרוש, הוא יודע להתארגן בכל תנאי התאורה, ואת ההוכחה לכך תוכלו לראות באלבומי תמונות קודמים שלו. דיגיטליים או אלבומים ידניים? בקשו לראות את התוצאות בפורמט שגם אתם רוצים לקבל: אתם רוצים אלבום דיגיטלי? ראו את עבודותיו באלבום דיגיטלי ולהיפך.

צילום פעיל
אם יש מישהו שנמצא בכוננות תמידית באירוע הרי זה הצלם. הוא יודע מה קורה בכל רגע ורגע, ותופס את זה שבריר שניה לפני שזה קורה. הצלם צריך להיות פעלתן, בעל יכולת לתפוס את הרגע – כלומר למצוא סמליות בכל מה שקורה מסביב, להבין מה יכול להיות יקר ערך למשתתפים- האם תצלומים של אנשים נכבדים אלו ואחרים? האם חשוב להתמקד דווקא בסוגי האוכל שיצא? האם תמונות אווירה – מכל חלק של הערב יספיקו?

צילום אירועים בסטילס וגם בוידאו
צלם סטילס בדרך כלל מחובר גם לצלם וידאו לאירועים. כך, תוכלו להשיג מחיר טוב יחסית לשני הפורמטים, וכן שיתוף פעולה מקצועי ביניהם. כשמדובר באירוע חד פעמי, אתם בוודאי תרצו ליהנות מהתצלומים בהמשך או לשמור אותם מבחינה היסטורית. שיהיה בהצלחה!
מפת אתר | צור קשר