צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

אירועים מצולמים

מתוך מאגר הצלמים הבלתי נדלה שיש במדינתנו הקטנה ובעולם, ישנם צלמים בעלי מאפיינים שונים שמבדילים את עבודתם האחד מן השני. צלם אחד יצלם ספורט (למשל) ותהיה לו העדשה הענקית מכולם, יש צלם שעוסק בצילום עיתונות – הוא לא עורך את התמונות שלו לאחר מכן, לכן יש לו את הטכניקות ואת הכלים להתמודד עם כל תנאי השטח, יש צלמי אירועים שהכישורים החברתיים שלהם והיכולת לקלוע לטעם האישי של בעלי האירוע עושים שירות טוב בעבורם, ויש מי שאוהב יותר להשקיע באפקטים של צילום כמו מריחות, אור וצל ועוד. לכן באירוע מצולם חשוב לעמוד על טיבו של הצלם.

איך לבחור צלם לאירוע?
היום צלמי אירועים מתפרסמים בקלות על ידי אתר אינטרנט, בלוג, פורומים לצילום או מפה לאוזן. זו ההזדמנות להכיר את הסגנונות השונים של הצילום ולגבש את הסגנון שאותו הייתם רוצים לאמץ לעצמכם באירוע שלכם. מלבד סגנון הצילום, חשיבות בחירת הצלם היא כה גדולה, משום שלא משנה כמה הציוד שלו יקר ומיוחד, חשוב שיתייצב בזמן, שיצלם ברגעים שעליהם סיכמתם מראש וש"יביא תוצאות" ברות שימוש.

צילום לצורך עסקים
צלם שמצלם בשירות עסק יכול להביא את הבשורה ואפילו להוביל את ההשראה בשיווק. כשצלם מצלם אירועים עסקיים – כמו כנסים, עצרות, מסיבות השקה ועוד – יש משהו נוסף מעבר לצילום, וזה המסר הפוליטי שרוצים להקרין למשתתפי הכנס, לתקשורת ולשאר. הצלם צריך להיות "באותו הראש" של מעסיקיו, ולתפוס את ההתפתחויות בזמן.

צילומים משפחתיים
אם אתם מעוניינים בהנצחת הפורטרט המשפחתי בידי צלם מקצועי, חשוב להזמין שירותי צילום לאירועים במיוחד לכך. יש לא מעט צלמים שמתעסקים אך ורק בצילום אירועים משפחתיים כאלו ואחרים – להם יש את הניסיון הרב ואת המיומנות הנרכשת שבאה עם הניסיון, לכן צילום אירועים משפחתיים – רצוי שיעשה בידי מי שמתעסק בעיקר בזה
מפת אתר | צור קשר