צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

איך בוחרים צלם חתונות

חתונה היא אירוע מאוד מיוחד בחיים. יש אנשים אשר מחכים ליום הזה הרבה זמן, וכבר יודעים בדיוק כיצד הם רוצים שהוא יראה. בתור אורחים המגיעים לחתונה אנו בדרך כלל מתרשמים מן האולם או גן האירועים, מהאוכל והקינוחים הטעימים, מן המוזיקה ובאופן כללי מתרגשים בשביל החתן והכלה. אולם מאחורי הקלעים לתכנן חתונה זה לא דבר פשוט. ישנם הרבה מאוד גורמים שיש לתאם, וכולם צריכים לפעול בהרמוניה מושלמת. אחד מהגורמים החשובים בכל חתונה הוא הצלם.

צלם חתונות
הישראלים אוהבים לצלם אירועים חשובים בחייהם על מנת שתישאר להם מזכרת גם לאחר שנים רבות אחרי האירוע. חתונה היא אירוע מרכזי בחיים, ואנו רוצים לזכור אותו כאילו התרחשה אתמול, ולכן קיים כל הקונספט של צלמי חתונות. אולם, כיצד בוחרים צלם חתונות משלל ההיצע שיש כיום בשוק? ובכן ישנם מספר קריטריונים חשובים לפיהם ניתן לבחור את צלם החתונות ולצאת מרוצים.

התרשמות ראשונית מהצלם
כאשר נפגשים עם צלמים על מנת לבחור צלם חתונות, כדאי מאוד להתרשם מתיק העבודות שלהם ולראות האם הסגנון שלהם מוצא חן בעיניכם, ובכלל בשביל להחליט איזה סגנון אתם מעדיפים. כל צלם מחזיק אצלו גם מספר גדול של אלבומים מחתונות אותם הוא צילם, וניתן להתרשם מאופן עבודתו ולבחון האם יש כימיה בין הזוג לצלם.

בחירה של אלבום חתונות
הרבה אנשים חושבים שעבודתו של הצלם מסתיימת עם תום החתונה. בפועל, אחרי שהחתונה מסתיימת עבודתו העיקרית של הצלם רק מתחילה. יש לשבת על כל התמונות שצולמו באירוע, ומדובר באלפי תמונות לעיתים, ולבחור מהן את התמונות הטובות ביותר שיכנסו לאלבום החתונות. בנקודה הזאת יש לסגור עם הצלם איזה סוג של אלבום תמונות הוא מכין ללקוחות שלו, משום שישנם כל מיני סוגים של אלבומי חתונות כמו אלבום תמונות מעוצב, אלבום דיגיטאלי ועוד.

 

מפת אתר | צור קשר