צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

לצלם ולהנות

אם חברת הפקות באירועים דואגת לאירוע שיהיה מעניין תוך כדי משכו, הרי שצלמי אירועים אחראים לכך שההנאה תימשך גם לאחר האירוע, דרך התמונות. נכון, שיש חתונות שבהן מחלקים מצלמות חד – פעמיות כגימיק – שכל אחד יצלם את התמונות שלו מנקודת המבט שלו - וכולם ביחד יהוו חלק מאלבום בלתי נשכח זה דבר אחד, לסמוך על האחיין שרכש את מצלמת הכיס השווה ביותר שיצלם את הסטילס או את הוידאו זה דבר שני. לצלם מקצועי יש תפקיד חשוב בפני עצמו – בהכנות לאירוע ותוך כדי האירוע, ואפילו בהפקה של התמונות לאחר האירוע.

צילום לפני, תוך – כדי ואחרי
ישנם צלמים שלוקחים אליהם לסטודיו, ושם מצלמים את בעלי השמחה. מצד שני, יש מי שיקח את בעלי האירוע למקומות אחרים, פתוחים ופסטורליים ואולי אפילו מיוחדים – כאלו שיש להם משמעות מיוחדת. כל אחת מהאופציות מחייבת ציוד שונה, שקשור בתאורה. הצלם יודע בדיוק מה לצלם ואיך לתפוס את התמונה הנכונה. והיות הכול עניין של תזמון בחיים, הוא ידע מתי לצלם כשלא מצמצו.

צילום אירוע משפחתי
כשישנו אירוע משפחתי, רצוי לא להעמיס על אף אחד מקרובי המשפחה שיצלם את האירוע – כל אחד היה רוצה לקחת חלק בעניין, כשאין לו מחויבות מיוחדת – ולשמוח עם כולם. הצלם המקצוען יודע לעבוד על פי הרצון והתדרוך: להיות בזמן הנכון במקום הנכון, לא לפספס אף ברכה מקרובי המשפחה, להצטייד בצלם וידאו מקצועי שיתעד את האירוע באופן דינאמי וגם צלם מגנטים למשל, ככל שצילום מגנטים לאירועים הוא אטרקציה בפני עצמה.

צילום למטרה עסקית
גם בצילום למטרות עסקיות – למטרת תמונות לעלון תדמית, לשלטים, לתמונות למשרד או באירועים וכנסים עסקיים, חשוב לכוון את הזום לעבר מוקד ההתרחשות. לפעמים פספוס של לחיצת יד בין גורמים עסקיים – בתזמון או במיקוד התמונה יכול להחמיץ את מטרת הכנס עצמו. זו הסיבה שצלם מקצועי נחוץ גם שם.
מפת אתר | צור קשר