צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלם חתונה

כל חתן וכלה יוכלו להעיד כי שלבי ההכנה לחתונה אינם בהכרח פשוטים ומשלבים החלטות ובחירות אשר עתידות להשפיע על האירוע כולו. כחלק מתהליך זה נדרש כל זוג לבחור צלם לאירוע אשר יתעד וינצור עבורכם את הרגעי האושר והשמחה הבלתי חוזרים הללו. בחירה של צלם חתונה דורשת סבלנות רבה והבנה כי עבודתו של הצלם היא הזיכרון שיישאר לדורות הבאים, ועל כן חשוב מאוד למצוא את הצלם הנכון והמתאים ביותר עבורכם.

אז איך בוחרים צלם לחתונה?
מומלץ מאוד להתחיל את תהליך החיפוש בהכנת רשימת צלמים פוטנציאלים עליהם קיבלתם המלצות. מומלץ גם לבצע בדיקה בגלריות צלמים למינהם והתרשמו מסגנונות הצילום שלהם. השתדלו לשים דגש על התמונות עצמן וקטעי הווידאו. צלמים מקצועיים ומנוסים לרוב יציגו מגוון עשיר של תמונות ואלבומים שלמים של צילומי חתונות שצילמו בעבר.

לאחר ביקור במספר גלריות, ערכו צימצום של הרשימה לכמה צלמים שאהבתם את עבודתם במיוחד, בררו איתם פרטים כמו האם הם פנויים בתאריך המבוקש , מהו טווח המחירים שלהם ומהי התמורה בעבור מחיר זה. בנוסף תוכלו להתרשם מהאישיותו של הצלם. אסור לשכוח כי הצלם יהווה חלק בלתי נפרד מהיום הגדול שלכם וחשוב שתרגישו איתו בנוח.

לאחר השיחת הראשונית, ערכו סינון חוזר וקבעו פגישות הכרות עם הצלמים הסופיים. כדאי ואף מומלץ להתכונן מראש לפגישה ולהכין רשימת שאלות מבעוד מועד. במהלך הפגישה כדאי לציין הערות חשובות על מנת לזכור את כל הפרטים הקטנים. ככל שתשאלו את הצלם יותר שאלות ותכירו יותר פרטים, כך תרגישו בטוחים יותר עם העסקה שתסגרו.

מפת אתר | צור קשר