צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום אומנותי למזכרת

תמונה היא מדיה פתוחה לפרשנות, היא אמנם מופקת בדו – ממד אולם מספקת כל כך הרבה מעבר. היא מכילה הרבה יותר מילים מאשר אפשר לספור, כשכל אדם יכול להמציא את הסיפור שלו על אותה תמונה. החיים יכולים אמנם להיות מתועדים – ובכל רגע נתון התמונה יכולה להתפרש אחרת. זה היופי שבתמונה. קליק אחד הופך את הפרשנות למציאות המצולמת, משמר את המזכרת ועוזר לזכרון לחייך מחדש. היום לכל אחד ואחת יש מצלמת סטילס כזו או אחרת – בסלולאר, מצלמת כיס או מצלמה לחובבנים. אלו מתכווננות באופן אוטומטי ונותנות תוצאה "שטוחה" לדברים.

למה צריך צלם מקצועי?
צלם מקצועי מכיר את הציוד שהוא מתעסק איתו, את היכולות – ובדרך כלל היכולות של הציוד שלו יותר מפותחות ומגוונות מאלו של מכשיר ביתי רגיל (עם כל הכבוד למכשירים ביתיים שמשווקים רזולוציות ענק שלא משתמשים ברבע מהן). חשיבות בחירת הצלם נוגעת גם לאנשי המקצוע הנוספים שהוא מביא עימו, כמו אנשי עריכת וידאו וצילום מגנטים לאירועים, המקצועיות מתבטאת גם בתוצרים שהוא מביא לבסוף.

איך עושים צילום אמנותי?
צלם ישתמש בטכניקות הידועות לו ובציוד שונה על מנת להשיג תוצאות אמנותיות בזמן הצילום וגם בעבודת הפוסט פרודקשן. הוא יוכל להפוך את התמונה לפורמט נוח לאלבום תמונות דיגיטלי, "לצייר" עליה ולתקן אותה לאחר הצילום באמצעות תוכנות גרפיות ולעשות פוטומונטאז´. לא לשכוח שבכל פעם שבוחרים צלם, הוא מביא את הכישרון הייחודי שבו ואת היכולת האמנותית לידי ביטוי ואתם בוחרים אותו למעשה על פי זה.

צילום אומנותי לאירועים מיוחדים
מתי משתמשים בשירותי צילום אומנותי? כשרוצים פיסת יצירה שמתעדת משהו. התיעוד שבצילום אירועים אמנותי בא להמחיש את המסר שיש ברגע, ולאחר מכן יוצג או ישמר לדורי – דורות. צילומי עירום, פרק בחייה של משפחה או כנס היסטורי בארגון – לכל אירוע כזה אפשר לצוות צלם מסוג אחר.
מפת אתר | צור קשר