צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

איך בוחרים צלם בדרך הנכונה?

ישנם כמה מאפיינים שנצטרך לקחת בחשבון כשאנחנו בוחרים צלם לחתונה על מנת שנעשה את הבחירה הנכונה ביותר בשבילינו למועד החשוב ביותר של פעם החיים. חשוב לזכור לבקש המלצות על עבודות אחרונות של הצלם, לבקש לראות תיק עבודות מאחר וכל צלם מחזיק את הסגנון שלו בצילום וכדאי שיהיה תואם עם הסגנון אותו אנחנו רוצים באלבום החתונה הנשגב.

למה חשוב לעשות את הבחירה בצלם הנכון?
מיותר לציין שהאירוע הזה של פעם אחת בחיים הוא חשוב ביותר- אי לכך, חשוב לציין לעצמינו שהאלבום צריך להראות כמו שאנחנו מבקשים שיראה ועל מנת להשיג זאת כדאי להיות מתואמים עם הצלם כדי שלא יהיו בעיות בהמשך. תקשורת טובה עם הצלם חשובה בהחלט וכדאי לשים לב להתנהלות שלו עם הצוות שלו (בהנחה שקיים אחד והוא אינו עובד לבדו) וכמובן, סיכום סופי של הציוד ההכרחי באירוע (מצלמות רזרביות, וידאו או רק סטילס וכדומה).

תפקיד הצלם באירוע עצמו
כמו שציינו, חשוב מאוד לשים לב לתקשורת טובה עם הצלם במהלך סיכום דברים ובהצגת תיק עבודות אחרונות. במהלך האירוע נרצה לבקש תמונות מסוימות עם האורחים, נרצה לשים דגש על נקודות ספציפיות באירוע שחשוב לתעד וכמובן, הסגנון אותו נקפיד לדרוש. יש לוודא עם הצלם כמה צלמים מגיעים לאירוע בהתאם למספר המוזמנים והמקום בו האירוח לוקח מקום.

והעיקר- לצאת מרוצים
חשוב ביותר לציין- ייתכן והצלם איתו אתם מדברים בעת המפגש לא יהיה הצלם אותו תפגשו באירוע ולכן יש לבקש את הצלם או צוות הצלמים איתם דיברתם במפגש ושאת העבודות שלהם ראיתם. קורה לעיתים שצלמים אחרים מאותו בית העסק נאלצים להגיע לאירוע שאת החוגגים שלו מעולם לא פגשו ונוצר מצב לא נעים. אנחנו נחפש צלם עליו אנחנו סומכים כי הכי חשוב ליהנות מאירוע של פעם בחיים ולא להילחץ ולדאוג האם הכל נעשה כרצונכם. והכי חשוב- לחייך!
מפת אתר | מצלמות דיגיטאליות |  צור קשר