צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

טיפים והסברים לבחירת תמונות לאלבום דיגיטלי מעוצב

היום כולם מצלמים את האירוע – גם האורחים וגם הצלמים המקצועיים שמוזמנים לעשות "בוק" לאירוע – בין אם זה צילום בסטילס, צילום וידאו או מגנטים. מדוע זקוקים לצלמים מקצועיים, אם כולם מצלמים? יש מספר סיבות, כשהראשונה זה איכות התמונות. השניה זה צילומים מסורתיים וסטנדרטיים כפי שעשו מאז ומעולם. למשל – מי שחוגג בר מצווה, מזמין צלם לצילומי סטודיו או שטח ולאחר מכן מעסיק את הצלם באירוע כדי לתפוס את כולם בעין העדשה. צלם מקצועי יודע להשתמש בתאורה ובאפקטים כדי להוציא תוצרים מעניינים, ובכך בין השאר נמדדת המקצוענות שלו.

מה שעושים עם הקבצים לאחר האירוע
חברות צילום וצלמים מקצועיים היום מציעים כחלק מהשירות אלבום תמונות דיגיטלי, שבו מוצגות התמונות שנבחרו ונקנו. בחלק מהמקרים, הצלם עצמו בוחר את התמונות לאלבום, אולם זו השיטה הפחות טובה לשימוש, משום שמדובר כאן על עניין של טעם וריח והיכרות קרובה יותר כדי לדעת מה הן האינטריגות, ומעבר לנוכחות שלו בשטח תוך צילום אירועים לא ניתן להסיק זאת לבד.

לרכוש אלבום דיגיטלי ולהטעין אותו בתמונות
אפשר לבקש מהצלם להעביר את הקבצים בכל צורה שהיא – משום שהאחות יודעת לעשות פוטושופ מעניין או כדי להטעין אותם ישירות לאלבום דיגיטלי. כדי לבחור את התמונות שיספרו הכי הרבה או ייצגו את האירוע, רצוי לערוך את התמונות בשתי תיקיות: האחת היא תיקיית הגרעין של התמונות הרצויות, השניה היא תמונות בגדר אופציה.

כמה תמונות צריך לבחור לאלבום?
חשוב לזכור שאלבום תמונות דיגיטלי, בניגוד לאלבום תמונות מוחשי, מציג תמונה באופן שעלול להשתנות בהתאם לדחיסת הקבצים באלבום. לכן ישנן כמויות מקסימאליות שמומלצות באלבומים: אלבום של 70 עמודים – מומלץ לבחור 300 תמונות, ולאלבום של 60 עמודים – 270 תמונות.

 

מפת אתר | צור קשר