צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

חשיבות בחירת הצלם

טרם החתונה נדרשת מבני הזוג עבודת הכנה ותיכנון רב, בין השאר בבחירת אולם/גן אירועים, בחירת קייטרינג, שמלה/חליפה ועוד אלמנטים רבים וחשובים אשר ישפיעו באופן ישיר על יום החתונה. אך בניגוד לחודשים ולשבועות שלפני החתונה יום החתונה עצמו אמור להיות רגוע מבחינת תיכנון ואירגון. כל הפרטים הקטנים אמורים להיות כבר סגורים ומתואמים ללא אירועים בלתי מתוכננים. כחלק מסדר היום של יום החתונה בני זוג רבים בוחרים אתר בעל נוף מיוחד ואותנטי ומצטלמים בו.

יום הצילומים מתוכנן לרוב לשעות הצהריים, לאחר שהחתן והכלה סיימו את האירגונים הקבועים כגון איפור, תסרוקת וכו.. החתן והכלה הלחוצים והנירגשים יישמחו לאוירה נעימה שלווה ורגועה על ידם ועל כן בעת בחירת הצלם חשוב מאוד לבחור איש מקצוע איכותי אך גם אדם שיתאים לכם מבחינה חברתית ויהיה זה שתרצו שיהיה סביבכם ביום חשוב זה.

זוגות רבים מבקשים מהצלם ללוות את הכלה בכל תהליך האירגון, החל מהשהות במספרה ובהמשך בעת האיפור וכמובן ברגע המפגש בין החתן לכלה. הרגע הזה הוא כל כך מרגש וסביב החתן והכלה נמצאים אך ורק האנשים הקרובים אליהם ביותר סביבם. במעמד זה נמצא גם הצלם ולכן חשוב לבחור אדם רגוע ושידע להשתלב נכון בכל הסיטואציה.

מפת אתר | צור קשר