צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום וידאו מקצועי

עומדים בפני ברית, בר-מצווה, חתונה או כול אירוע אחר שחשוב לכם להנציח?  אין דרך טובה יותר מצילום וידיאו שכל צפייה בסרטון תעלה בכם את ההתרגשות והזיכרונות מאותו היום כאילו ואתם חווים אות פעם נוספת. הנצחת אירוע בוידיאו נשמעת כעניין של מה בכך ואכן הדבר אמנם פשוט אך אם ברצונכם כי הצילום יהיה איכותי, ברור ויתפוס את מה שחשוב בעינכם הרי שצילום וידאו מקצועי הוא בגדר חובה.
לרוב הנצחת האירועים נעשית באמצעות צילום סטילס(תמונות) אך לא פחות חשוב זהו צילום בוידיאו שכן, תמונות תופסות הרגע מסוים אך וידיאו מתעד רצף של רגעים וצפייה בסרטון ממחישה בצורה הטובה ביותר את אשר התרחש ומאפשרת לחוות את האירוע פעם אחר פעם בכול זמן שתרצו ועם האנשים הקרובים לכם.
בחירת צלם זהו הליך חשוב וכמובן שתרצו צילום וידיאו מקצועי ולשם כך חשוב לראות עבודות קודמות של הצלם אירועים אותו בחרתם ולהחליט האם סגנון הצילום שלו תואם את רצונותיכם. לאחר בחירת הצלם חשוב לשבת אימו ולבצע תיאום ציפיות אשר כולל בתוכו את אופן הצילום, כלומר, זויות, במה להתמקד וכל דבר אחר העולה בדעתכם. חשוב לשתף את הצלם כיצד האירוע עומד להתנהל כלומר הסדר הכרונולוגי של האירוע לדוגמא: קבלת פנים, נאומים, ארוחה וריקודים. כמו כן היתרון של וידאו זה שלבסוף ניתן לערוך אותו ולהוסיף אפקטים שונים גם כאן יש מקום רב להבאת הפן האישי שלכם שאותו תוכלו להבהיר לצלם וידאו מקצועי ולכן חשוב שאותו צלם יהיה אדם שנעים לשוחח איתו שכן הוא ילווה אתכם במשך האירוע כולו ולאחריו.
מפת אתר | צור קשר