צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלמים לאירועים דתיים

אם מדובר בחתונה דתית, בריתה או שמחה אחרת שמתרחשת במגזר הדתי, מדובר באירוע בעל חשיבות עליונה עבור המשפחה והאורחים. לרוב, אירועים דתיים כוללים מספר רב של משתתפים בשמחה ומקפידים על כללי המסורת היהודית. לכן, חשוב שהצלם אירועים שיעבוד באירוע מסוג זה, יהיה בעל ניסיון בעבודה עם קהל דתי ויכיר היטב את הדגשים המיוחדים שיש לקחת בחשבון כאשר מצלמים אירוע דתי. צילום חתונה של דתיים זה לא דבר של מה בכך – יש לנהוג בקודים אתיים מסוימים ולהבין לעומק את אופי הקהל, רגישויותיו וציפיותיו – הן מצד מזמיני האירוע והן מצד האורחים.

אז איך באמת בוחרים צלם לאירוע דתי?
ישנם בישראל מספר רב של צלמי אירועים שעובדים בחתונות ואירועים במגזר הדתי. הציבור הדתי אינו אחיד ובו תמצאו מספר רב של קבוצות, עדות ומגזרים – לא לכל אחד יש את אותה פתיחות ועל כן ישנם כאלה שמחפשים צלמי אירועים מהמגזר בעוד אחרים מסתפקים בצלמי אירועים אשר בנוסף לעיסוקיהם גם מצלמים אירועים דתיים. חשוב מאוד לקבל חוות דעת מקצועיות מלקוחות באותם אירועים. בקשו לראות תיק עבודות וטלפונים של ממליצים. אל תתפתו ללכת רק העלות הכספית – בסופו של דבר בין אם מדובר באירוע דתי ובין אם לאו – המזכרת היחידה שתשאר להם מהאירוע הם התמונות והצילומים שצולמו על ידי צלמי האירועים באירוע.

בחירת צלם לאירוע דתי
אם ברצונכם לבחור צלם לאירוע של דתיים וכתוצאה מכך חשוב לכם שיענה על בקשות מיוחדות, חשוב לבצע סקר שוק מקיף בקרב חברים ובני משפחה שערכו בעבר אירועים דתיים או אירועים בעלי אופי דתי. לא פחות חשוב, להסביר לצלם האירועים שברצונכם להשכיר את הדקויות והדגשים שחשובים עבורכם. 

מפת אתר | צור קשר