צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלם לאירוע בת מצווה

בת מצווה הינו אירוע ייחודי ומשמח לו מצפה כל ילדה בכליון עיניים. על מנת לארגן אירוע בת מצווה עבור כל המשפחה והחברים שיזכר לשנים רבות חשוב לבצע את כל ההכנות הדרושות באופן מקצועי ורציני ביותר. מומלץ לערוך סקר שוק בנוגע לאולם אירועים, השכרת מוזיקה, קייטרינג וצלם אירועים. כדאי להיוועץ עם כלת האירוע על מנת להבין טוב יותר מהן השאיפות והרצונות שלה ולנסות להגשים את החלום של בת המצווה לאירוע מושלם.

בחירת הצלם
בכדי לבחור את הצלם אירועי בת מצווה הטוב ביותר עבורכם, כדאי לשמוע חוות דעת של חברים שכבר עשו בעבר אירועי מת מצווה. בדיקה של אתרים של צלמים ברשת יכולה להמחיש אודות סגנונות צילום, איכות ואופי האלבומים. לאחר שבחרתם כמה צלמים פוטנציאלים, כדאי לקבוע עם כל אחד מהם בנפרד פגישה בסטודיו ולהיתרשם מהציוד ותיק עבודות. אל תהססו לספר בפני הצלם אודות הרצונות והרעיונות שלכם באשר למוצר המוגמר. חשוב שתהיה הבנה ושקיפות בין שני הצדדים.

צילום במהלך האירוע
בדרך כלל, בזמן האירוע נוכחים שני צלמים. האחד, אחראי על צילום תמונות סטילס והשני, מתעד את הבת מצווה במצלמת הוידאו. בסיום העבודה, צלמי האירועים עוברים לשלב השני, העריכה. לאחר מספר שבועות המשפחה מקבלת קלטת וידאו של האירוע כולו וקלטת נוספת של קטעי וידאו נבחרים וערוכים. כמו כן, כלל התמונות שצולמו, נצרבות לדיסק והמשפחה רשאית לבחור את התמונות האהובות עליה ביותר, על מנת לכלול אותן באלבום.

צילום תמונות סטילס לפני האירוע
לפני תחילת האירוע, נהוג לצלם את ילדת בת המצווה כשהיא לבושה בבגדיה החגיגיים. המשפחה וכלת השמחה אחראים על בחירת המיקום המועדף עבור צילומי סטילס אלה. ניתן לבצע את הצילום בסטודיו של צלם האירועים ולעשות שימוש במגוון רקעים העומדים לרשות הצלם או לחלופין לבחור מיקום יפייפה בגן עירוני או חוף הים. חשוב שהתמונות ישקפו את האופי האמיתי של בת המצווה.

תבקו סטודיו שלנו, ותזכו לשירות צילום מקצועי ואדיב!

מפת אתר | צור קשר