צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

אלבומי חתונה מעוצבים

אירוע החתונה הינו אירוע מאושר ומשמח אשר נשאר בזכרונם של הזוג המאושר ואורחים לאורך שנים רבות. במהלך אירגון האירוע המושלם הזוג המאושר עומד בפני בחירות רבות: קייטרינג, אולם אירועים, מוזיקה וצלמים מקצועיים. בחירת צלם חתונות מקצועי מושפעת מאיכות התמונות ויכולת לעצב את האלבום תמונות של האירוע.

בחירת אלבום תמונות חתונה
על מנת לקבל את אלבום חתונה המושלם עבורכם מומלץ להיפגש עם הצלם של האירוע ולקיים עימו שיחת יעוץ. בקרו בסטודיו של הצלם האירועים והתרשמו מסביבת העבודה שלו. הציצו באלבומי תמונות שנמצאות ברשותו של הצלם והתרשמו מאופן העבודה, איכות התמונות, אופן הסידור של התמונות באלבום וסוגים שונים של העיצוב שהצלם מציע. לאחר ההתרשמות הראשונית, היוועצו לגבי הסגנון שמתאים לאלבום התמונות שלכם. נסו לשלב את הרצונות של שני בני הזוג על מנת שגם החתן וגם הכלה יהיו מרוצים.

אירגון התמונות באלבום
לאחר קבלת התמונות מהאירוע, בחרו את התמונות האהובות ביותר עליכם. הקפידו שהכמות של התמונות לא תעלה על המספר 300 , אחרת האלבום יהיה גדול מדי. נסו לבחור את התמונות שישקפו את כל האורחים שנכחו באירוע. בצורה זו כל אחד מהחברים ובני המשפחה יוכל לזהות את עצמו במהלך הבחינה של האלבום. על מנת להפוך את העיצוב למיוחד יותר, בקשו מצלם האירועים לשלב בין דפי האלבום משפטים ואמרות שמאפיינים את הזוגיות שלכם.
פנו אלינו ותקבלו הצעות לאלבומי חתונה המיוחדים ביותר!

 

מפת אתר | צור קשר