צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

תצלומי אירוע

תמונה שווה אלף מילים. בעוד כמה שנים כשתירצו להיזכר ברגע חשוב לליבכם ולספר עליו ליקיריכם, איזו דרך טובה יותר יש לעשות זאת  מאשר לעבור ביחד על תצלומי האירוע. חתונה, בר מצווה, יום הולדת 50 או כל אירוע אחר לחגיגה ושמחה יונצח בדרך הטובה ביותר בתצלומי אירוע שיעבירו את החוויה במלוא צבעיה.תצלומי אירוע יכולים להיות סטילס בלבד או שילוב עם צילום וידיאו.

מה אנחנו מחפשים בתצלומי אירועים
בעידן המצלמות הדיגיטליות לכולנו יש מצלמות אך אין הדבר אומר שנדע לצלם אירוע ולתפוס בדיוק את הרגעים הנכונים בזווית הנכונה. צלם טוב ידע לתפוס בעדשתו את הרגעים האמיתיים אלו שמרגשים אותנו, שבריר שנייה שבו ההתרגשות בעיצומה ,פריים שיעביר מסר וחוויה בלי מילים ...הרגעים המעניינים באמת. חשוב להכין את הצלם מראש כך שידע מי הם בני המשפחה במעגל הראשון והשני ,מי הם החברים הקרובים ומי חייב להופיע בתמונות האירוע.בנוסף, אנו ממליצים לתדרך את הצלם לגבי אופי הצילום שחשוב לכם שיהיה,כך תוכלו לשמוח וליהנות ולדעת בבטחה שכל מי שחשוב יתועד בדרך הטובה ביותר.

כיצד בוחרים צלם?
המלצה מחבר או מכר שעשו אירוע לאחרונה זו דרך נהדרת להגיע לצלם אירועים. כמובן שכישרון ועין טובה לתצלומי אירוע הם הבסיס.עברו על אלבומים שונים של אירועים בהם עבד הצלם ועל תיק העבודות שלו ובדקו שהסגנון שלו תואם את שלכם.בנוסף,חשוב לאורך הפגישה עם הצלם לבדוק שהחיבור האישי טוב .משמצאתם צלם הקפידו לתעד בכתב את פרטי העסקה כדי למנוע אי הבנות.
מפת אתר | צור קשר