צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

אלבומי חתונה מעוצבים

למרות שהמצלמה הדיגיטלית נשלפת בכל מקום לצלם ולתעד כל רגע, העידן הדיגיטלי גורם לירידה בפיתוח של תמונות מוחשיות, דבר שאכן היה פותר את בעיית האחסון החמורה שהייתה נוצרת עקב הפיתוח המאסיבי של כולן, אולם ככל שמדובר באלבום חתונו, עדיין שולטת ההעדפה לתמונות מוחשיות בנוסף לאלבום הוירטואלי. אלבום חתונה הוא מזכרת מוחשית מהאירוע אשר הייתם רוצים שלא ישכח לכל החיים- זו המזכרת לכל הנוכחים במסיבה, ויותר מכך- הצאצאים יוכלו לראות את חתונת הוריהם בבוא הזמן.

מי מעצב את אלבומי החתונה?
לאחר שהצלם עזר לכם בבחירת התמונות המועדפות לאלבום, הגיע הרגע להחליט מי יעצב את האלבום. יתכן שזה יהיה צלם- החתונה אשר ימשיך בקו כוונת המצלם- או מעצב אלבומים אשר הוא יגרום לאלבום לשדר לכם את החוויה מהאירוע הגדול. את מעצב האלבומים תוכלו לבחור לפי המלצות של חברים או לפי עיון באתרים השונים המוצעים באינטרנט. רצוי לבחון עבודות שונות של אותו מעצב, ולהסביר לו מה רצונכם- והכשרון, טביעת העין האמנותית, הנסיון והאהבה לעיצוב ירקחו לכם את אלבום המזכרות החשוב של חייכם.

מה נשאר לכם לעשות?
לכם נותר לבחור 4-5 תמונות אשר יהוו נושא מסוים, אשר תמוקמנה בסדר כרונולוגי באלבום. בחרו נושאים שונים, כמו צילום האולם, ריקודים, חופה, הבופה, צילום בני המשפחה, צילומים המטרימים לחתונה (סטודיו או בחוץ), הטבילה במקווה וכדומה, רצוי להכין את התמונות הרצויות במספר עותקים על- מנת שמעצב האלבום יוכל להשתמש בכך בדרכים שונות.
אלבומי חתונה מעוצבים ימשיכו להמחיש את שמחת האירוע ולהדהד לדורות הבאים.

מפת אתר | צור קשר