צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלמים לאירוע

מרוב מבחר צלמים די מוכשרים שבנמצא היום, אתם רוצים לבחור את הצלם שיתפוס את הרגע החשוב שלכם. אתם רוצים לתעד ולשמור לילדיכם, להראות לחבר´ה, להורים. אז איך בוחרים צלם אשר לא יאכזב אתכם ברגע האמת, צלם שילווה אתכם לאורך כל האירוע?

בחירת צלמים לאירוע
תפיסת הרגע על ידי צלמים לאירוע היא פועל ישיר הנגזר מהתרשמותכם הראשונית מהצלם. יתכן והגעתם אליו או אליה דרך המלצות של חבריכם- חשוב לראות עבודות קודמות ולשמוע מהחברים מה דעתם על עבודתו. האם בעל יחסי אנוש טובים ויכול להתברג באירוע ללא בעיה- אחרי הכל באירועים פרטיים הצלם מלווה את בעלי האירוע במשך היום ומצלם גם לפני האירוע, ולכן חשובה מאוד הכימיה שלו אתכם. חשוב גם לברר האם אדם אחראי ולא יאחר או במידה ולא יוכל להגיע- והאם קיים תחתיו מחליף אשר יוכל לגבות אותו. כדאי לפגוש גם אותו.

אופן עבודת צלמים לאירוע
עבודת הצלם היא להיות בכל מקום ומבלי שנרגיש, וחשוב לסכם מראש מה אופי הצילום אשר אתם מבקשים. יש אפשרות לצילום מבוים אשר מכתיב את התוצאה הסופית- נהוג לעשות זאת בקבלת המוזמנים למשל בכניסה או בצילום האוירתי, או צילום אותנטי- שיבטא את הרגע. גם צילום כזה נחלק לסגנונות שונים, אשר ניתן לעמוד על טיבם עוד מרגע המפגש הראשוני עם עבודותיו של הצלם.

מפת אתר | צור קשר