צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום בת מצווה

צילום בת מצווה דורש צלם מיוחד. אחרי הכל, הגעתה של הבת למצוות קורה פעם אחת בחיים, פעם אחת אשר עליה מתרפקים שנים לאחר מכן, ולכן כל- כך חשוב התיעוד של צילום בת מצווה.

כיצד צילום בת מצווה נעשה?
צילום בת מצווה נערך על- ידי צלמי אירועים מקצועיים, אשר מקצוע זה בדמם. צילום אירוע בת מצווה צריך להתמזג עם אופי האירוע. אם זוהי מסיבה קופצנית שנערכת בערב, חגיגות בקרקס, יום כיף בלונה פארק או כל אטרקציה אחרת הנעשית בתוך או מחוץ לבית- צילום בת מצווה מצריך היערכות אחרת של צילום בת מצווה ויש לתכננה מראש. זוהי חוויה משפחתית מעבר לחגיגה ביחד עם כל החברים, והנצחת הרגע חשובה מאוד להורים. בנוסף, צילום בת מצווה עשוי לקרב בין כל החברים אשר שמחים להכנס אל עדשת הצלם, ובכך גם להיעשות לחוויה מגבשת- וזו סיבה עיקרית לכך שצילום בת מצווה חייב להיעשות על- ידי צלם שיודע לתפעל את המצולמים וליצור אוירה שמחה.

איך בוחרים צלם בת מצווה?
חייבת להיווצר תקשורת ראשונית טובה בין הילדה לצלם או לצלמת, על- מנת להבטיח אוירה טובה וקולחת. ביום החגיגה או לפני כן סביר להניח כי יערכו צילומי סטודיו אשר יוצגו ביום האירוע, כך שברוב המקרים יתכן כי הצלם הוא זה שילווה את ילדת בת המצווה לאורך כל זמן האירוע ואף בכל אותו היום עוד לפני החגיגה. חשוב לקבוע לפחות פעם אחת עם הצלם או הצלמת, ולברר מול ממליצים אשר צולמו בעבר. בנוסף, בררו מה תמורתכם- האם ישנו אלבום תמונות מעוצב, פיתוח תמונות, דיסקים עם תמונות לכל הנוכחים ועוד.
מפת אתר | צור קשר