צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום חתונות

סגרנו על רב, על מאפרת, על חליפה.. הכול מוכן ומתוקתק, רגע? מי יצלם את הכול?. נושא החתונות שודרג עם השנים. מחתונות פשוטות וסולידריות לחתונות ענק. מי שתמיד היו שם בכול זמן בכול מקום, תמיד שם לתפוס את הרגע המרגש הם צלמי החתונות. עם אלבומים עם דיסקים, תופסים דרך העדשה את התמונות המרגשות ביותר והיפות ביותר.

מדוע חשוב להשקיע בצילום החתונה?
אומנם כלפי חוץ נראה כי צלם החתונה הינו בסך הכול אדם עם מצלמה גדולה שמסתובב באירוע, נשמע פשוט? אז זהו שלא, צילום חתונות מסתבר זהו עסק של ממש, הדורש בראש ובראשונה מיומנות גבוהה והיכרות עם הנושא, צלם החתונה הוא האיש שבחובו להזכיר לזוג המאושר את אותם רגעים מאושרים אשר חוו בערב המרגש בחייהם.

מה כולל בתוכו המחיר של השכרת צילום מקצועי?
התשלום עבור צילום חתונות מקצועי כולל בתוכו הרבה יותר מ4 שעות עבודה של החתונה. כמובן שבראש ובראשונה תפקידו של הצלם(בין אם וידאו ובין אם תמונות) הוא הנצחת האירועים דרך העדשה מהמקום הטוב בותר באולם. בנוסף לעיתים מתחייבים צלמי האירוע לפנק את הזוג בסרט חתונה נחמד על גבי דיסק DVD, לא עוד לשבת 4 שעות בסלון כול פעם מחדש עם כול אורח ולהעביר "בכיף" את החתונה, אלא סרט קצר בן 45 דקות עד שעה בו יסופר סיפורו של ערב החתונה בצורה הממצה ביותר, מהצילומים, דרך קבלת האורחים, החופה הסלואו והריקודים עד אור הבוקר, חוויה לכול החיים!
אז הגיע הזמן שלכם? סגרתם את הכול ונשאר רק צלם? אל תתביישו להשקיע בחלק הזה של האירוע, וזכרו שכול אחד מכם רוצה לזכור את האירוע שלו בצורה הטובה והמיוחדת ביותר.
עכשיו הבנתם למה זה חשוב?.. כנסו לאתר לעוד פרטים!

מפת אתר | מצלמות |  צור קשר