צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלם לאירוע

בחירת צלם לאירוע היא משימה שחייבים להיערך עבורה. בתחילה, יכול להיות שראיתם עבודת צילום אצל מי מהחברים, או שקיבלתם המלצה מהחברים על צלם שעבודותיו מוצאות חן בעיניהם ויחסי האנוש שלו טובים. אכן, אין טוב מהמלצות שהן מפה לאוזן, אולם אתם חייבים לבדוק זאת מקרוב- כדי לוודא שזהו הסגנון האהוב גם עליכם, והדינאמיקה האישית נראית לכם.

צלם לאירוע הוא יותר מטכנאי
צלם לאירוע חייב לדעת לתפוס את הרגע. ישנם דברים שמתרחשים כל הזמן ולא ניתן לתפוס את כולם אולם חשוב שהוא יהיה במרכז ההתרחשות ויעביר את האוירה שהייתה באירוע בנימה מיוחדת, אחרי הכל אלו הזכרונות שלכם מהאירוע. במידה ומדובר בצוות צלמים- דאגו שכולם ינכחו בפגישה העסקית בה אתם מתרשמים מעבודותיהם ומהלך רוחם. צלם לאירוע מלווה לא רק אתכם אלא גם את המוזמנים, וחשוב שהוא יהיה בעל יחסי אנוש טובים. לצלם אירוע חייבת להיות אחריות ועמידה בלוח זמנים- צלם שיאחר לאירוע מתירוץ כלשהו יחמיץ את מהלך האירוע ואולי את הרגעים היפים יותר.

ליווי צמוד
 לעתים צלם לאירוע מלווה אתכם לאורך כל היום – אם מדובר למשל בחתונה, יום הולדת או בר מצווה, סביר להניח שהצלם ילווה אתכם גם לפני האירוע לצלם אתכם במקומות שונים. כשיש דינמיקה טובה- יוצאות תוצאות טובות יותר. בררו אם המחיר כולל אלבום דיגיטלי או אלבום מעוצב כלשהו שהצלם יספק, או איך תקבלו את התמונות.

מפת אתר | צור קשר