צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

אלבום חתונה

מזל טוב! כבר מסרתם לכולם את ההזמנות המעוצבות, אתם יודעים פחות או יותר מי יגיע ויהיה אתכם ביום השמחה לחגגו אתכם את האירוע המרגש שהוא רק שלכם. אתם יודעים שכולם יזכרו את האירוע בצורה טובה, היות והשקעתם רבות בהפקה שלו. אולם יש כמה אנשים (אולי יותר מכם, הילדים שלכם) שירצו להביט בתמונות למזכרת, באלבום חתונה.

אלבום חתונה- מזכרת נהדרת!
יותר מצילומי הוידאו, צילומי הסטילס נגישים בין- רגע וניתן לגעת דרכם באוירה שהייתה. אלו תמונות שניתן אמנם גם לפרסם לחברים דרך רשתות חברתיות ועוד, אבל אין כמו אלבום חתונה שיגבה את האלבומים הדיגיטליים או האינטרנטיים, תמונות שלוקטו אחת- אחת כדי לעצב לכם מזכרת אשר כמו מדובבת את האירוע כפי שהיה. זהו סיפור שנרקם על- פי התמונות, יש המעצבים את האלבום עם חומרי גלם נוספים וכך ניתן לחוד את האירוע גם בתלת מימד, פרק- פרק. ובאם תבחרו באלבום חתונה דיגיטלי, אפשרויות העיצוב בלתי פוסקות. ניתן לשחק בתמונה וכך שתהיה בעלת נוכחות אחרת וכך להמשיך ולספר את הסיפור שלכם מאותו היום.

כיצד להפיק אלבום חתונה?
יש כיום מגוון שיטות ואפשרויות. יש את אלו שאוהבים ליצור את המזכרות שלהם בעצמם, יש הנותנים זאת לקרוביהם המוכשרים, יש המסתפקים בדיסקים דיגיטליים בלבד ויש המשאירים זאת לבעלי המקצוע המיומנים- הצלמים, אשר יערכו עבורם את אלבום החתונה המיוחד שלהם על- פי בחירה.

מפת אתר | צור קשר