צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום אומנותי לחתונה

כולם סביבנו שמתחתנים לא מוותרים על צוות צילום שיתעד מכל הכיוונים את הרגע המיוחד והחד פעמי הזה, שהוא תחילתו של עידן דגש. גם אלו "שלא עושים סיפור" מהחתונה רוצים את אותה המזכרת מהיום שבו חייהם עמדו להשתנות. משום שצילום לחתונה אינו רק צילום ותיעוד בצורה עניינים או עיתונאית, אלא שיש באותו צילום להעביר את הרגש העז של אותו יום גם לדורות הבאים, הרי שצלם אומנותי לחתונה יכול לעשות זאת בדרך הטובה ביותר.

אחריות של צלם אומנותי לחתונה
כשתמונה יוצאת מטושטשת או חדה, כשהיא מקיפה המון פרטים ולא כלום במקום להעמיד את התמונה באופן שימחיש מסר מסוים ויתפוס את הרגע- כולם תולים זאת לא בכלה שהייתה יפה עד לאין שיעור באותו ערב, אלא בצלם שצילם אותה. כשאותו צלם בקיא בעריכתן של התמונות באופן אמנותי תוך שימוש בתוכנות, הרי שהוא יכול להשתמש בכלים האלו ולחדד את המסר באופן מקסימלי, אפילו אם הייתה נגיעה לצבעי התמונות שהשתנו או אפשרויות חיתוך תמונה כאלו ואחרות.

מי בוחר את התמונות?
בסופו של דבר, החתן והכלה בוחרים ביחד עם הצלם אם ירצה את התמונות שהכי נגעו בהם והם מוכנים לשמר אותן, הן עוברות עיבוד אמנותי ואף משולבות באלבום חתונה דיגיטלי או מוחשי. צילום אומנותי יכול להתבטא גם בעריכת צילום של צלם וידאו וגם של צלם סטילס והחוכמה היא לבחור את הצלם שהעביר את המשמעות החזקה ביותר עבורכם. 

מפת אתר | צור קשר