צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום של אירוע

כל אירוע, בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה, חגיגת יום נישואין, חינה או סתם ארוחה משפחתית במקום חגיגי – היא אירוע שאנחנו לא רוצים לשכוח. אנחנו משקיעים בו כספים רבים והשקעה נפשית רבה, מזיזים את כל סדר היום בכדי שהכל יהיה מושלם. מובן מאליו שנרצה מכל ההשקעה הזו זיכרון ממשי אחד קטן ופה אנחנו נכנסים לתמונה – אין דרך טובה יותר לשמר את הזיכרון אם לא בתמונה.


כיצד בוחרים צלם אירועים?
לבחור צלם לאירוע שהשקעתם בו את כל נפשכם היא בחירה חשובה מאוד שהשקעת זמן מסוים זה היא נחוצה והכרחית ותשתלם לכם בעתיד. באותו הרגע, כמה שנים אחרי, שתשבו ותסתכלו על התמונות מהאירוע, תזכרו בזמנים הטובים, תודו על כך שבחרתם צלם והשקעתם את הזמן בבחירתו. שוק הצלמים בימינו גדול מאוד, קיימים צלמי עיתונות, צלמים שמתמחים באוכל, צלמי אופנה וכמובן – צלמי אירועים. בבחירת צלם לאירועכם יש לוודא כי אכן מדובר בצלם אירועים, צלם בעל התמחות בתחום זה. צלם שמתמקצע בתחום זה יהיה גם בעל הציוד הדרוש להפקת התמונות הטובות ביותר מהאירוע – בין אם מדובר במצלמת סטילס הדורשת פלאש מקצועי שלא ייצור אווירת "פוטו-רצח" ובין אם מדובר במצלמת וידאו עם מכשירי שמע ברמה גבוהה ואיכותית.

חשיבות בחירת צלם האירועים
כאשר בוחרים צלם אירועים יש לעשות את זה בשיקול דעת ולא בפזיזות וחיפזון. רצוי לראיין מס´ רב של צלמים, לראות את תיק העבודות שלהם, לראות כיצד הם בפעילות ולשוחח עימם על חזון האירוע. קשר טוב עם הצלם יעניק את התמונות הטובות ביותר, שכן צלם שיהיה מחובר למעסיקיו, ותהיה ביניהם כימיה טובה, יעניק גם את התוצאות הטובות ביותר. צלם טוב ייתן את נקודת המבט האישית שלו תוך כדי קיום רצונם וחזונם של מעסיקיו.

מפת אתר | צור קשר