צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום אלבומי חתונה

אלבומי חתונה הם הדרך היפה ביותר והמוחשית לשמור על התמונות של היום המיוחד בחייכם, הרי מה תראו לילדים בעוד כמה שנים? נכון שצלמי חתונה מותירים בידיכם דיסקים מלאי מאות תמונות מיום החתונה, אולם בנוסף לדיסק הצילום אלבומי חתונה עשויים להוות גיבוי עבורכם. במקרים רבים הצלם הוא זה המצלם את האלבום, וכך עם "יד חופשית" לקישוט האלבום יש לו תחושה מעולה לגבי התמונות הטובות ביותר, סדר הופעתן וקישוט הספר בצורה אומנותית.

האם כיום עושים עוד צילום אלבומי חתונה?
כמובן. כיום, אלבומי חתונה הם מצרך מבוקש בקרב מתחתנים – לתת להורים ולשמור במקום מיוחד בחדר שינה או על המדף בסלון. נכון שעם הקידמה אתם או קרוביכם המוכשרים יכולים להיות אלו שעוסקים במלאכה ופוצחים במלאכת הקישוט – אבל מדוע שתטרחו ביום חתונתכם ובנוסף לכל הלבטים להוסיף את העבודה לכל האירוע. לכל צלם יש את צורך הקישוט שלו, את האלבום המיוחד שהוא עושה עם הפיתוחים, התבליטים והאיורים היפים שלו. כאן בדיוק תוכלו לתת לעצמכם את המתנה היפה ולבחור את סוג העיטור ממש כפי שאתם אוהבים. דרך האלבום תוכלו להגיע ישירות אל התמונה שאתם אוהבים, ולראות את כל המוזמנים על פי הסדר של החתונה. החופה, הריקודים, הארוחה, כל שלב בחתונה מתועד ויכול להיות מוצג בכל אור שתבחרו- בהומור ובדיחה, באופן אמנותי ועוד.

צילום אלבום חתונה דיגיטלי
תוכלו לערוך כמובן אלבום חתונה דיגיטלי, כשאתם בוחרים את התמונות ואת הרצף שלהן. בנוסף – הצלם אשר עורך את התמונות יכול להוסיף לכך את טביעת העיצוב שלו. בדקו מול צלם החתונות על איזה אלבום חתונה מדובר, ובקשו בהתאם לשוחח עם האדם אשר ממונה על העיצוב בכדי לכוון זאת על פי טעמכם האישי.
מפת אתר | צור קשר