צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום ביום החתונה

יש מי שטוען שהצלמים הם האנשים הכי חשובים בום החתונה שלכם. ובכן, טעות בידם – אתם, שסביבכם מתקיים האירוע, הם האנשים הכי חשובים בו. סביבכם מרכזים האנשים שחשובים לכם, ובלעדיהם האירוע לא היה רוכש את הערך הנוסף; האהובים אשר נושאים אתכם ביום חגכם את שמחת החופה. נכון שחשיבות בחירת הצלם היא חשיבות בעלת ערך עליון, כדי שתהיה לכם מזכרת מהיום הגדול הזה, ולא סתם מזכרת – אתם רוצים להיות מעודכנים מה קרה בכל רגע ורגע בזמן שאתם הסתובבתם בין האורחים או בזמן שכבר הייתם שיכורים ולא מיין.

צילום חתונה אינו רק צילום סטילס
צילום חתונה מתחלק ל- 3 נכון להיום: צילום סטילס, צילום ועריכת וידאו וצילום מגנטים. הסדר אינו דווקא מצביע על החשיבות האבסולוטית של הצלמים, אולם על פי המסורת, לצילום סטילס ישנה נישה אינטגראלית מהאירוע, ושאר הצלמים הם פריבילגיה כביכול. הצלמים (סטילס ווידאו) מלווים את החתן ואת הכלה במשך כל היום, כמעט מהרגע שבו פקחו את העיניים. צריך הרי לתעד את כל ההכנות לחתונה, שגם להכנות האלו היו הכנות רבות. מי שמתמחה בצילום אירועים, יודע בדיוק אלו תמונות להפיק מכל שלב ושלב, וזה כמובן גם על פי הזמנה של בעלי האירוע, שבחרו את הצלם לפי הסגנון המיוחד שלו. שלב האיפור בסלון כלות, כשהפוקוס הוא על עלי הכותרת של הפרח או על הכלה, צילום דרך מראות ועוד.

לכל צלם יש את סגנון הצילום שלו
כדי שלתצלומי חתונה לא יהיה סגנון "משעמם", כל צלם פיתח את סגנון הצילום שלו, בין אפ זה תמונות שקצת מרוחות, שימוש בעדשות מיוחדות, שימוש בתאורה מיוחדת, תמונות מבוימות ועוד. כן כל צלם ניחן בחוש משלו שעל פיו הוא יודע מתי להימצא ואיפה, גם מבלי שיפקחו עליו כל הזמן. כדי למצוא צלם מיומן כזה, חשוב להשתמש בהמלצות ועוד.
מפת אתר | צור קשר