צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום ועיצוב תמונות

כשאנו צופים בתמונות שמסודרות באלבום כמו באלבומי חתונות מעוצבים או תמונות שנמצאות באתרי אינטרנט, אנו צופים בתמונות כשהן לאחר עריכה ועיצוב. כלומר – לאחר שצלם אירועים תופס את הרגע ונמצא שם בזמן הנכון, התמונה זקוקה לעיבוד נוסף כדי להגיע לתצוגה מיטבית עד שהיא מגיעה אל מול עיני הצפופה הנהנה. כך ניתן לפצל את העיסוק של הצילום ועיסוק העריכה. לעתים הצלם ניחן בידע הזה, ולעתים הוא מעסיק אדם נוסף שעובד אצלו, ולעתים, כשמדובר בצלם שאינו מקצועי – אלא יש לו ציוד מתקדם יחסית לצילום ותו לא, ניתן לתת לעורך או מעצב גרפי את התמונות לצורך עריכתן באופן מקצועי.

עיצוב תמונה על פי טעם
נכון שמלאכת הצילום היא מלאכת מחשבת לפעמים, אולם בעיקר מדובר כאן על טכניקות צילום – שמתאימות את עצמן לאור ולנתונים המיוחדים של התמונה. אם למשל מעוניינים לקבל תמונה "מרוחה", צריך להפעיל צמצם במהירות מסוימת, ולכוון את עוצמת האור המוחזר באופן מסוים, על מנת שתתקבל חדות לאובייקט ובניגוד לכך, רקע מרוח. (או תמונה שהיא "מרוחה" בצבעים כשלל צבעי הקשת, ובצורות מוזרות המעניקות חיוניות לתמונה). על – כן, לכל צלם יש את הקומפוזיציה שהוא אוהב יותר ומשתמש בה, יש את הטכניקה שמעניקה לצילום שלו אופי, ויש את החוש של להיות בזמן הנכון במקום הנכון. אחרי כל אלו- צלמים לאירוע משקיעים זמן נוסף בעריכת התמונות לכדי הדגשת האפקט הרצוי.

עסקה מול צלם כוללת את עריכת התמונות
צלם אמור לעשות את עבודתו ולהגיש את התוצרת "עם הכפית לפה" כשאתם בוחרים בתמונות שמצאו חן בעיניכם. על- כן, כשאתם עורכים עם צלם השוואת מחיר, אולי תוכלו להשיג מחיר זול יותר אם הצלם הוא גם זה שעורך לכם את התמונות.
מפת אתר | צור קשר