צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום אירועים בכל מצב

החיים חולפים מהר, ואיתם רגעים יפים שחרוטים איתנו. אנו זוכרים את הדברים בדרך המיוחדת לנו, ובמידה שלא יהיו אמצעי המחשה לדורות הבאים, יהיה אפשר לאבד את האחיזה במציאות. מי שראה קשת בענן יוכל לתאר אותה לאדם אחר שלא ראה אותה, אולם יש משהו בצילום שמחבר עם המציאות, היסוד העובדתי שהיה קיים רק באותו הרגע. כן, צלמי אירועים עוסקים למעשה במלאכת קודש, כזו שהדורות הבאים יוכלו להכיר לה תודה.

מי יכול להיות צלם אירועים בכל מצב?
בכל סגנון צילום ישנה טכניקה אחרת: צילום עיתונות (הגוררת עמה אתיקה עיתונאית), צילום דוגמנות – וגם שם מתפתחים כללי אתיקה למיניהם, צילום טבע, צילום ספורט וכן הלאה. כל אחד מאלו מחייב ידע ומיומנות ואת המצלמה הנכונה עם העדשה או החצובה הנכונות. חשיבות בחירת הצלם למטרה מסוימת היא אולי החשיבות העליונה מהכול, יכול להיות שהצלם הזה מוכשר, אבל לא מתאים לז´אנר של הצילום.

אלו שירותי צילום לאירועים רצוי לבחור? 
אתם עורכים אירוע במקום מאתגר? חוגגים בטבע? אתם חייבים לבדוק אם הצלם שלכם עשה זאת בעבר. ישנם צלמים שיעדיפו שלא לצלם בשעות הצהריים החמות, משום שקשה "להוציא תמונה" כשהשמש עומדת בזוית מסוימת ביחס לאובייקט. ישנם צלמים מיומנים שיהפכו כל קושי לאתגר, ויצלמו את האירוע גם אם יצטרכו לעשות סנפלינג בשביל זה. צלמי עיתונות הם האנשים המוכשרים ביותר להפיק תמונה טובה במהירות ממצבים שונים, אולם סגנון הצילום חייב להיות מסוכם מראש, כי הוא שונה מצילום אמנותי.

מה שלא עושה הסטילס, עושה הוידאו
אפשר לגבות את שירותי הצילום בצילום וידאו מקצועי. לעתים צלם הוידאו הוא חלק מצוות הצילום (וידאו וסטילס) או שצריך למצוא אותו לבד. רצוי לשאול את צלם הסטילס לגבי הנושא, בכדי שיגיע אל צלם הוידאו שיצלם בכל מצב ואולי אפילו זה יקנה הנחה כל שהיא.

מפת אתר | צור קשר