צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום וידיאו

מתכננים אירוע או חגיגה משפחתית? הזמנתם אולם, קייטרינג, הכנתם הזמנות וכל מה שצריך כדי להפוך את היום למושלם ביותר. אז למה לא להנציח את הרגעים היפים בסרט וידיאו מיוחד, שכל צפייה בו תחזיר אתכם אחורה לרגעים המיוחדים אותם חוויתם? צילום וידיאו הוא הדרך המושלמת לעשות זאת, כאשר כל צפייה תהפוך לחוויה בפני עצמה. תוכלו להקרין אותו לחברים ולמשפחה, לצפות בו בעצמכם ואפילו לשמור אותו ולהקרין לדורות הבאים.

איך בוחרים צלם וידיאו
אם החלטתם להנציח את האירוע, לא רק בתמונות סטילס אלא גם בצילום, יש חשיבות יתרה לבחירת הצלם. סגנון הצילום שלו ודרך עריכת הסרט מהווים גורם חשוב להצלחת הסרט ולכן יש להקפיד על תיאום ציפיות מוחלט על הצלם. תוכלו לומר לו איזה חלקים באירוע חשובים לכם יותר, אילו זוויות צילום אתם מעדיפים ובמה להתמקד פחות או יותר. לאחר מכן, תבחרו את סוג העריכה המעודף עליכם, ניתן יהיה להוסיף שירים ברקע, כתוביות מיוחדות, קטעי קישור מגוונים ובעצם כל מה שתחפצו בו.

צילום סטילס לעומת וידאו
צילום סטילס שונה לגמרי מהוידיאו. צורת הצילום שונה וכמו כן התוצאה הסופית שכל אחד מהשניים מעניק למתבונן בו. אנשים רבים מתלבטים האם לצלם את האירוע בתמונות או לערוך סרט אך למה לבחור? תמונות תמיד יהיו יותר זמינות ונגישות למתבונן, אך הוידיאו מעביר בצורה ישירה את כל שהתרחש באירוע ויזכיר לכם דברים שאתם אילו לא שמתם לב שקרו במהלך היום. שילוב טוב של השניים יכול להוות ביחד מזכרת בלתי נשכחת שתמיד תישאר אתכם לאן שלא תלכו.

מפת אתר | צור קשר