צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלמי וידאו לאירועים

אירועים משפחתיים כגון חתונות, בת/בר מצווה ובריתות מצריכות השכרה של שירותי צלמי אירועים מקצועיים על מנת לתעד במצלמת הסטילס ומצלמת הוידאו את כל הרגעים המאושרים. בתום האירוע, צלמי הוידאו עורכים את החומר המצולם ומעניקים לבעלי האירוע את הקלטת המלאה של האירוע שאורכה כ-5 שעות המתעדת את כל השלבים מקבלת הפנים ועד סיום האירוע וקלטת ערוכה הכוללת את מיטב הקטעים שאורכה כשעה וחצי.

כמות מצלמות הוידאו
לתיעוד האירוע שלכם תוכלו לבחור שני צלמי אירועים, כשאחד מהם יצלם תמונות סטילס ושני סרט וידאו. במידה והתקציב שלכם מאפשר זאת, תוכלו להגדיל את ההשקעה ועל ידי כך לקבל שירות מקיף יותר הכולל צלם סטילס ושני צלמי וידאו. באמצעות שתי מצלמות הוידאו הנוכחות באירוע, תגדילו את מרחב הראיה של ההדשה פי שתיים וכתוצאה מכך תוכלו לקבל יותר חומר צילום שמתעד מרחב רחב יותר של התרחשות.

מחירים של צילומי וידאו לאירועים
כשמדובר על מחירי שירותי הצילום באירועים ישנה חשיבות לקריטריונים כגון: אופי האירוע, האם מדובר בשירות בודד או חבילה, ומהו סוג השירות שאתם מעוניינם בו. בדרך כלל, מחיר של חבילת צילום של אירוע ערב, הכוללת שתי מצלמות וידאו ומצלמת סטילס אחת נעה בין 7500 ל-9000 ש"ח. לאירוע צהריים כגון בריתות, תשלמו סכום נמוך יותר של כ-1500 ש"ח עבור מצלמת וידאו אחת.

טיפים לבחירת צלם אירועים טוב
לפני בחירת צלם אירועים טוב, כדאי לבדוק האם למועמדים הפוטנציאלים יש צלם חירום למקרים של מצב חריג ומהי המדיניות לגבי צלמי חירום. מומלץ לבדוק את רמת הצילום של הוידאו. אם האיכות ברמה נמוכה, לא כדאי להשכיר את שירותי צלם אירועים זה. תשתדלו לבחור צלם נעים הליכות ובעל אופי חברותי מאחר וצילום אירועים הינה עבודה עם קהל חברים ובני משפחה וחשוב שהצלם שתשכירו יספק שירות טוב גם כשמדובר ביחסי אנוש.

פנו אלינו לקבלת שירותי צילום האירועים המקצועיים ביותר והמתאימים לכל כיס!

מפת אתר | צור קשר