צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

תצלומי אירוע

במהלך החיים של כל אחד ואחת מאיתנו אנו עוברים אירועים משמחים שונים. חתונה של ילדים, ברית של הבן, בריתה של הנכדה, יום הולדת לבן זוג, חינה של חברים לעבודה הינם אירועים מדהימים אשר נשארים בזכרונות של כל אחד ואחת מאיתנו. על מנת להפוך את האירוע למושלם, חשוב להשקיע בהכנתו גם את מירב הזמן וגם את מרבית המאמצים. שירותי קייטרינג, אולם אירועים, מוזיקה, בר משקאות הינם פרמטרים חשובים שבונים אירוע מעולה. לצלם אירועים ישנה חשיבות עליונה מאחר והוא מספק תמונות אשר נשארות שנים רבות לאחר שהאירוע מסתיים.

צילום מקצועי של אירועים מפוארים
על מנת להבטיח שירותי צילום איכותיים באירוע שלכם, חשוב מאוד להשקיע בתהליך מציאת צלם מקצועי ומנוסה הפועל בשוק צילום האירועים זמן רב. כדאי לשכור שירותים של שלושה צלמים כאשר צלם אחד הינו צלם סטילס שאחראי על תמונות ברמה גבוהה ושני צלמים נוספים הינם צלמי וידאו אשר יתעדו את כל המתרחש באירוע מתחילתו ועד סופו.

עיצוב אלבום האירוע ועריכה של קלטות הוידאו
לאחר האירוע, בעלי השמחה מקבלים את כלל התמונות שצולמו במהלכו. באפשרותם לבחור את התמונות האהובות עליהם על מנת לכלול אותן באלבום מעוצב ואיכותי. מחיר האלבום מושפע מסגנון העיצוב, איכות החומר וכמות התמונות. בנוסף, הצלמים מספקים שני סרטי וידאו שמתעדים את האירוע. סרט אחד הינו סרט ארוך ומקיף אשר אורך כארבע שעות וסרט נוסף הינו סרט תמציתי אשר כולל את את הקטעים הנבחרים.
מפת אתר | צור קשר