צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום אירוע באפקטים

אירועים הם חד פעמיים. בת מצווה לא תחזור עוד לאותה נערה, כמו גם הברית של הרך הנולד וכן הלאה. לכן, חשוב לתפוס את הרגע. לקלוט את אותם רגעים מאושרים בעדשה מיוחדת, ולא רק לתפוס את החיוך בזמן, אלא לתת לזאת נופך מיוחד ואמנותי- וכל עוד מדובר באפקטים, ישנם מומחים לעניין.

מהו צילום אירוע באפקטים?
האפקטים המיוחדים הם בדרך כלל קשורים למהירות. תמונה עם פלאש במקום חשוך יחסית וסגור של חיוך וריקודים יכולה להפוך תוך כדי הצילום עצמו לתמונה בעלת תחושה של ניעה על ידי הוספת "מריחות מהירות" צבעוניות כצבע הרקע. בנוסף, יש אפקט הנותן פרספקטיבה- "הזמן העומד" כשהמצולם עומד ללא ניע, וכל סביבתו רוחשת פעילות ורוקדת. כל אלו הן דוגמאות לצילום אירוע באפקטים שיתנו לתמונה אפקט דינמי ורענן. דבר זה קשור הן בציוד של הצלם והן בידע שלו לייצורו של האפקט. ובניגוד לצילום סטילס, כשמדובר בצילום וידאו- עריכת האפקטים קורה לאחר מעשה (בשלב העריכה).

מדוע כדאי לצילום אירוע באפקטים לקחת חלק באירוע שלכם?
העברת התחושה של הרגע המקבלת ביטוח על- ידי אפקט המדגיש את העומק (חורשה גדולה, שביל נפתל, קישוט דקורטיבי נוצץ ומודגש, תפיסת סמלים תוך כדי הצילום עם המצולמים, צילום תמונה פשוטה ועריכתה בתוכנת עריכה מיוחדת- או הוספת אפקטים מוחשיים אחרים המשתלבים עם האלבום המעוצב. כל אלו מוסיפים טעם ומשמעות נוספת לעתים לתמונה תמימה, שדווקא היא הייתה יכולה להיות אבן יסוד  נוספת לאירוע המונצח שלכם.


מפת אתר | צור קשר