צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלמים לחתונות

את היום הכי מיוחד בחיינו אנו וודאי רוצים לזכור. בחתונה ישנם רגעים בלתי נשכחים שננצור תמיד, אך גם יכולת הזיכרון של המוח היא מוגבלת ובכדי שלא נפספס את כל הרגעים החשובים, הקטנים והגדולים, אנחנו צריכים צלמים שיתעדו אותם. התוצרת של עבודת צלם חתונה היא הזיכרון הממשי שישאר לנו מן האירוע הכל כך חשוב ורגעי האושר שיתועדו בתמונות ובוידאו ישמשו אותנו גם שנים רבות לאחריו. מסיבה זו יש צורך להשקיע מחשבה אמיתית בבחירת הצלם ולבדוק שהבחירה שעשינו אכן ראויה כך שנהיה מרוצים לפני, במהלך וגם הרבה אחרי האירוע.

איך לבחור נכון
אפשר להתחיל בשיטה הנגישה והקלה ולחפש המלצות מחברים ובני משפחה. תשאול בסבב טלפוני קצר יעלה בידכם רשימת שמות צלמים לחתונות מהם תוכלו לבחור על פי מידת שביעות הרצון של הממליצים. עוד כדאי להתרשם בעצמכם מעבודותיהם של הצלמים ולהסתובב בגלריה או בסטודיו של צלם נבחר או יותר כדי לחוש ולראות במו עיניכם את תיק העבודות שלו. צלמים בעלי ניסיון יוכלו להציג בפניכם מגוון עבודות וצילום וידאו מאירועים קודמים וגם מתחומים נוספים בהם התנסו וכך תתקבל תמונה מלאה יותר לגבי מקצועיותם ואיכות העבודה. לאחר שהתרשמתם מכמה צלמים, צמצמו את הרשימה לאלה שהכי מצאו חן בעיניכם ונהלו איתם שיחה קצרה, בה תצטרכו לברר פרטים טכניים כמו זמינות בתאריך המבוקש, מה מציע הצלם וכמובן מהו המחיר הנדרש עבור הצילום. חשוב לבדוק באותה הזדמנות את הכימיה והתקשורת עם הצלם שכן הוא ילווה אתכם לאורך היום כולו וברגעים אינטימיים וחשובים וחשוב שתרגישו בנוח במחיצתו. 

מצטלמים ונהנים
בסופו של התהליך תגיעו לצלם הנבחר, זה שעמד בכל דרישותיכם, הציג בפניכם את העבודות היפות ביותר, מצא חן ביניכם וגם הציע מחיר שהתאים לתקציב שלכם. כל שנשאר עכשיו הוא לבחור יחד איתו לוקיישן נחמד לצילום, לחייך ולתת לו לעשות את העבודה ואלבום חתונה בדרך אליכם.
מפת אתר | קורס עיסוי | שמיכת טטרא | פאונדרס | ביטוח רכב |  צור קשר